Wednesday, August 13, 2014

exco pas selangor dah tunjuk lagak...lagak huduh

kata dua exco selangor terhadap khalid supaya tidak melantik adun umno sebagai exco atau?????? pas tak akan sokong khalid? merupakan katadua huduh sombong menunjuk hebat ketika khalid tersepit.

apakah PAS merasa dirinya sangat MAHAL bila bersama Khalid tetapi sanggup jadi lembu bila bersama Anwar?

Adakah puratanya, PAS memang tidak boleh dipercayai !!!!????

Dalam hal ini selari dengan kenyataan muhyiddin, sokongan ke atas khalid adalah ikhlas tanpa syarat maka umno selangor sewajar menafikan dan seterusnya membuat kenyataan akan menolak sebarang tawaran exco dari khalid - umno akan terus jadi pembangkang contoh, pembangkang yang memberi sumbangan kpd pembangunan yg lebih sempurna. Bukan seperti DAP, PAS dan PKR yang sebok berebut jawatan.

Dalam kedudukan sekarang, Khalid boleh berada dalam kedudukan melagakan 4 parti utama... MB boleh bubarkan DUN untuk pilihanraya negeri? Agak2 boleh ke PAS survive ketika dia sudah ducurigai PKR dan DAP.

Bagi Khalid selepas pembubaran, dia mempunyai pilihan untuk tidak bertanding dan membiarkan 4 parti berentap sesama mereka.

Khalid sudah pun MENANG...sehebat Anwar, lim kit siang, lim guan eng semuanya sudah berdarah hidung...itu baru back hand khalid, belum penampar jepun,

19 comments:

  1. pas parti paling bangsat & busuk hati dari dulu lagi. sekian..

    ReplyDelete
  2. inilah perangai pas..blm apa2 lg dah berlagak..
    sbb tu aku yakin pas ni akan U Turn punya...
    dgn cina lahanat DAP blh plak bergabung...dgn umno x boleh..cuba2lah pikir ttg nasib melayu islam
    ko bolotlah semua jawatan exco..aku rasa umno pun x nak...

    ReplyDelete
  3. exco yg keluarkan kenyataan tu seorang yang sombong riak dan takabur, sangat jauh dari peribadi seorang muslim sejati. bodoh sombong pun yer jugak.

    ReplyDelete
  4. belagak dengan org melayu boleh lah...

    ReplyDelete
  5. TSKI bubar DUN baru padan muka,ingat sure bolih menang dan jadi EXCO.Jangan riak dan sombong nanti jadi macam KETUM.

    ReplyDelete
  6. tiba2 hebat la pulak bersuara...rasa nk sekeh kepala mangkuk ni...golongan ulamak la konon..buat malu Islam..

    ReplyDelete
  7. UMNO dah bagi hang kuasa... Ambik jela bongok.

    ReplyDelete
  8. Keangkuhan ADUN PAS terserlah....dimana mereka letak saudara seagama? Masih dibuai angan-anagan dengan Pakatan?? Patutlah ADUN PAS tidak diberi kepercayaan oleh mana mana pihak...

    Malunya aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat dgn ayat patutlah ADUN PAS tidak diberi kepercayaan oleh mana mana pihak...

      Delete
    2. Islam mereka meraka ini hanya dimulut shj.Hakikatnya ulama sendiri pun tak dibela.Boleh harap ke nak bela nasib org islam.

      Delete
  9. TSKI masuk parti mane agaknya kalau pilihanraya diadakan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku teka dia tak akan bertanding. Serik.

      Delete
  10. kalau lah ada PRN,lawan 4 penjuru..baru la buku dengan ruas..sebelum ni UMNO yang berhempas pulas 1 vs 3...PAS jangan nak rasa hebat...

    ReplyDelete
  11. Biar kan dia angkuh dan sombong...next pilihan raya kasi ajar semua...pas tu syiah ada pluralisme ada libral ada...semua ada...

    ReplyDelete
  12. UMNO/BN senang je...kalau ada PRN, turun harga tol, turun harga minyak...comfirm menang bergaya...PAS,PKR DAPig dah takde modal dah...ha..ha..

    ReplyDelete
  13. Sebenarnya dia cakap mcm tu sebab PAS masih dalam dakapan pakatan.. kalau dah sah PAS keluar pakatan nanti maka dah semestinya akan dilantik UMNO ke dlm barisan exco Selangor.. PAS pun nak jaga periuk nasi juga, jadi sebelum kata putus dari Presiden maka kena le buat kenyataan mcm tu..!

    ReplyDelete
  14. BN dah lama kena kencing oleh PAS semasa PAS bersama BN pada tahun 1974. Oleh tidak percayakan PAS, mereka ditendang keluar dari BN. Sebab itu orang2 PAS seperti TGNA, TGHA dendam tok ayah terhadap UMNO hingga hari ini. Mereka pandai bermuka2.

    Penyakit yang dibawa oleh PAS dan memang tidak dikikis oleh Allah SWT sehingga hari ini adalah perasaan hasad dengki dan salahkan orang lain. PAS tak akan tenang sampai kiamat selagi perasaan dengki, maksum, ego dan bertopengkan Islam dimana ahlak mereka adalah menjijikan.

    ReplyDelete
  15. itulah sebenar perangai munafiq, sama seagama cukup berani, dengan kafir menikus, Allahhuakbar.

    ReplyDelete
  16. umno tak kebuluk nak jawatan pangkat atau exco kita tolong ikhlas untuk orang islam...

    ReplyDelete