Friday, August 8, 2014

Jom Sertai DAP... 1Sebab


##
PKR kehilangan jawatan MB Selangor dengan memecat ahli sendiri - Bijak ke tidak tu? belum pasti samada PKR akan dapat semula jawatan tersebut memandangkan parti tersebut mempunyai masalah dalaman yg banyak tersimpan di bawah karpet.

Kerjasama DAP dengan PAS adalah lebih utama untuk kestabilan politik Selangor !!! Lambat laun PKR akan berpecah juga kerana Anwar pasti memburu musuh baru yang boleh mengancam Azizah...tahu tak siapa???


TULISAN ASAL:

DAP kena percepatkan pengambilan Melayu secara skala besar bagi mengatasi masalah dan kecelaruan kualiti Melayu PKR, Melayu PAS, Melayu UMNO, Melayu Ulama dan Melayu Atas Pagar.
.
Negara dalam keadaan terdesak benar untuk mendapatkan Melayu yang benar-benar layak jadi PM, TPM, Peguam Negara, KPN, Menteri KDN, Menteri Pertahanan, Menteri Sukan, Menteri Pertahanan, Menteri Pelancongan, Ketua Umum, Mursyidul dan MB.

Jika Melayu DAP dapat ambil alih semua ini dijangka negara tidaklah sekecoh ini.

13 comments:

  1. Klaungman
    You are talking from your ASS.
    If DAP win election , chinese will be BN.

    You are so damn stupid.
    No wonder you are Kluangman or maybe Keling Man

    ReplyDelete
  2. Klaungman
    You are talking from your ASS.
    If DAP win election , chinese will be PM

    You are so damn stupid.
    No wonder you are Kluangman or maybe Keling Man

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa salah ber PM kan Cina - sekarang ni pun siapa kuasai kita?
      Apa salah berketuakan cina - sekarang ni pun kita ikut telunjuk mereka?

      Delete
    2. La, apa la. Kluang @ keluang memang biasa terbalik. Itu pasal cakap terbalik. Jgn marah bro, mungkin otak kluangdiamondpun terbalik sama. Ikut suka dialah, blog dia.

      Delete
  3. Haha, anon atas x phm 'sindiran' kd... Ayat org akademik dgn profesor politik lain makna walau keduanya mengucap ayat yg sama.

    ReplyDelete
  4. Elok juga ahli politik melayu islam yang adapun hanya hidup untuk dui dan betina( bukan perempuan) . lepas tu yang lebai pasang bini 4( kadangx2 main betina tunjuk spenda ) yang lagi best suka jubok jantan dan cipap cinadoll , pemimpin cina dah tak kisah agama mereka tak da yang haram ok la tu , rasa-rasa kluangdiamond cepat sikit negara ini bagi kat singapork lagi bagus kot.

    ReplyDelete
  5. Jom ke laut kite weh... Tngkp ikang makang2x... Asik plitik jer bosan pak weh ouuuu.. Blik2x kita jugak dibodohkan pemimping. Sok lusa kiamat lh mesia tu... Jom ke lauuuttt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelauuut menda. Sampang sebutir harang xde... Nak mampos. Baik mengail....jom

      Delete
    2. Kalau kita join DAP ramai-ramai, urusan negara kita biarkan limkitsiang anak beranak uruskan secara berintegriti....siapa komen depa saman..kita boleh gi mancing siang male deh...

      Delete
  6. Anwar has crrrreated eeenough problem to the country! Anwar Ibrahim harus bertaubat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh, selagi nyawa x sampai tenggorok, jangan harap
      abang nuar kita tuh ingat dosa pahler... kuikuikui...
      Adat manusia, bila sehat tak ingat sakit,
      bila senang tak ingat susah,
      bila di atas tak ingat bawah,
      BILA DAH BAWAH KETIAK YAHUDI, X INGAT AMARAN KERAS ALLAH.
      Biarlah ALLAH menghukum hambaNYA mengikut pertimbangan kasih sayang
      dan rahmatNya... Kita doa jerlah moga2 bang nuar dan pemimping2x lain kita
      diberi cahaya di hujung terowong.

      Mudah2xan 1 kes "BESAR PUNYA" (KIAMAT UNTUK MALAYSIA) nanti bleh buat
      kita seluruh umat melayu dan islam kembali bersatu & bertaut semula kepada 2 benda yang
      Nabi wasiat sangat2x : Jika kita dalam sesat, dalam dilema, dalam panik, dalam ketakutan,
      kembalilah semula kepada Al-Quran dan Sunnah Nabi.
      p/s: sori kutbah rock sket (jerrr).

      Delete
  7. masalahnya melayu2 yg masuk DAP jenis melayu haprak. yang nak jual muka, jual agama, jual diri dan jual bangsa. kalau yg join tu jenis yg sayang bangsa dan agama xpe jgk.

    jentayu

    ReplyDelete