Sunday, November 30, 2014

Blogger mana makan dua pinggan...

Lanjutan dari teguran Najib ke atas blogger bangang.... satu luahan yang hilang pertimbangan...emosi kerana mungkin tersedar sedang ditubi dibelasah kaw-kaw termasuk blogger upahan mereka sendiri...

Dicadangkan Tuan Preseden siasat dan teliti kot-kot ada blogger makan lebih dari satu pinggan bagi menampung kos sara diri...

Dan lebih penting...Tuan Presiden betulkan diri...blogger bengong atau bangang bukan satu ancaman pun..

5 comments:

  1. Ingat tuan presiden boleh terima ke nasihat gini.... Sedor diri skt... Kalau dah bangang tu terima je la...

    ReplyDelete
  2. salam,
    blogger bangang satu ancaman kepada kedudukan presiden umno, ah jib gor. macam mana nak kasi juta-juta kat sekolah vernakular kalu blogger pro umno pun dok buat bising. nanti orang melayu tahu, tak mau undi pulak. berlaku tsunami melayu pulak nanti. kalu buat sesuatu yang menghancurkan melayu, blogger pro umno bising. camna nak kawtim undi orang cina. sekarang cite baik apa yg kerajaan buat merupakan satu cite bohong kerana bloggr diupah wehhh. nak puji kerajaan pasal minyak turun pun tak gamak. tarik subsidi 20 sen, minyak turun 4 sen. tak sampai hati untuk masuk dalam bakul bangang.

    ReplyDelete
  3. Rasanya kalau Najib tergamak kata blogger upahan mereka bangang sudah tentu bukan sesuatu yang pelik untuk kata ramai penyokongnya pun bangang..

    Nasib baik aku bukan kategori tersebut..aku pro parti..bukan individu tapi tetap pro individu jika jalannya betul.
    Jika Najib dan Muhyiddin pernah bersekongkol menurunkan Paklah..apakah satu kesalahan kepada pihak lain untuk minta Najib berundur ...

    ReplyDelete
  4. Mungkin ni berlaku atas nasihat tuan penasihat DS Najib.Sebelum ni ramai blogger2 pro bn yg tembak penasihat2 DS Najib.

    ReplyDelete
  5. Blogger bangang ialah blogger yang menutup mata atas apa jua perkara buruk yang dilakukan oleh pemimpin UMNO. Blogger sebegini hanya mendiamkan diri dan langsung tiada rasa kebertanggungjawaban untuk menegur atau mengkritik pemimpin. Yang penting bagi mereka ialah fulus masyuk semua kira setel. Soal integriti atau etika kewartawanan dah jadi tak penting pun. Blogger spesis macam ni, amat suka mengampu, membodek, memuji, mengipas dan menjilat bos mereka. Inilah blogger yang mudah dibeli sehingga sanggup mendefend bosnya berhabis-habisan.

    ReplyDelete