Friday, November 28, 2014

Kejayaan Menyelamatkan Diri....

Pengkritik hebat ke atas Najib dan UMNO yang menganggap semua itu dan ini tidak betul,
ada saja yang tidak kena, akhirnya terkunci mulut apabila semua tiba-tiba menjadi baik. PAU 2014 menyaksikan Najib dan UMNO tidak ada cacat celanya.

Kj dilihat pejuang Melayu sebenar apabila melahirkan kecewanya kerana ia dicap rasis apabila bercakap soal Melayu.
Najib dilihat 'peka' kepada suara bawahan apabila berikrar mengekal dan meneruskan Akta Hasutan.

Semua mereka rasa selamat dan selesa sesama mereka kali ini...


# Gambar di atas - UMNO ada 7 Pemimpin Tertinggi ( Presiden, Timbalan dan 5 Naib ) - yang selamat tu hanya empat - siapa yang tercicir !!!

5 comments:

  1. K.j pejuang melayu?kau demam ke kluang?......

    ReplyDelete
  2. Itu namanya...demam panas kluang....hehe...

    ReplyDelete
  3. Sebagai orang Johor, aku malulah dengan KD ni.... cakap macam otaknya di kepala lutut. Bodoh bertingkat2

    ReplyDelete
  4. KJ rasa bijak dalam PAU kali ini. Kali ini dia sanggup dicop rasis bila kononnya bercakap tentang hak melayu. Sebenarnya...heheh, orang dah tau dah. Ambil peluang tipu perwakilan...

    ReplyDelete
  5. al kisah ianya bermula apabila TPM bagi cantik dan pedas punya ucapan pembuka gelanggang....
    & mendapat respon sangat padu daripada perwakilan.
    Mau tak mau, najib kena gostan sekejap, KJ pun kena ikut arus aura TPM pada masa itu (mereka berdua pandai ambek hati perwakilan - nak hidup beb, kena pandai main gohead gostan. Kena tunjuk buah peliao melayu kat depan orang melayu).
    Ada yang berani ke sambut cabaran TPM supaya pemilihan UMNO diadakan lebih awal?
    Siapa sindir siapa, siapa nak tikam siapa?
    Hehehehe.

    ReplyDelete