Sunday, November 16, 2014

Noh Omar boleh belajar dari Najib...

Serangan ke atas umno selangor agak keterlaluan kerana najib juga tidak menunjukkan kepimpinan yang boleh ditauladani, kritikan ke atas najib semakin berlori setiap hari sedangkan Najib masih mengetuai kerajaan, tentunya berbeza dengan Noh Omar yang hanya mengetuai pembangkang, itupun baru masuk dua penggal....sedangkan umno kelantan yang banyak dibantu pun masih kekal pembangkang...

Kenapa sasaran sebenar tidak menghala ke umno Kelantan.. Di Kedah sendiripun..di bawah kepimpinan Mukhriz tidaklah sebagus mana, lebih digembar gemburkan tentang pergerakan Mukhriz..tetapi umno negeri..berkocak.
Nasib baiklah beberapa pemimpin Kedah dibawa ke pusat...kalau bertunggul di kedah...mampu jadi batu ronsen.

Secara peribadi pun Noh telah menunjukkan kemampuannya mengendali dan mengawal bukan satu, bukan dua tetapi tiga...Najib yang ada satu pun..kena senggolan.

Berat mata memandang berat lagi bahu memikul bagi Noh Omar..tetapi janganlah bimbang, selepas PRU14 akan datang...agak pasti Najib sendiri jadi Ketua Pembangkang yang efisien di Parlimen...pada masa itu Noh Omar boleh banyak belajar dari Najib.

2 comments:

  1. Najib dan Noh kena belajar drp nuar brahim bagaiman nak bengkokkan kote...

    ReplyDelete
  2. salam,
    patutnya noh omar ikut jer stail ah jib gor, buat bodo jer. berak tengah jalan, kemudian orang ramai pakat dok kata, buat bodo jer macam berak kat tengah jalan tu betul. nanti dah letih mulut, diam la orang yg dok kata tu. biarlah nak kata apa pun, buat muka selamba badak jer. jangan dok panas telinga, panas hati, itu orang yg dah jadi pembangkang.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...