Tuesday, November 4, 2014

Sedikit Hiburan Buat Anwar...

Semalam di perkarangan Mahkamah Persekutuan Putrajaya, Rayuan Akhir kes Liwat II....
Elok sedikit hiburan ringan dan prasangka baik buat Anwar yang sekian lama tegang, mencuka dalam perjuangan peribadinya dengan mengheret rakyat untuk bersimpati...

Ribuan yang hadir petanda Anwar masih dapat sokongan, Petanda PAS kembali menyokong, Petanda peranan media mereka berjaya membuat suntikan baru, Petanda himpunan mega bukan sesuatu yang mustahil, Petanda Anwar berpotensi bebas dan  banyak lagi petanda positif talian hayat untuk Anwar...

Ketika Anwar digasak, down.....apakah UMNO dan Najib mengambil kesempatan meraih sokongan rakyat atau sekadar 2 x 5 UMNO Selangor...siapa yang cakap tak serupa bikin..

6 comments:

  1. UMNO sekarang ibarat pasukan bola sepak kebangsaan,gegak gempita je tiada mengerunkan lawan. dengan lawan yg paling lemah pun tewas.

    ReplyDelete
  2. UMNO Ibarat pesakit kanser sedang mendapatkan rawatan kimoterapi - melambat-lambat kematiannya.

    ReplyDelete
  3. Nasib baik yang lawan dengan UMNO tu ANwar Ibrahim yang majoriti orang Melayu tolak, kalau tak memang dah hanyut UMNO ni...banyak syok sendiri, dari Presiden sampai ke Ketua Perhubungan Negeri Selangor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang msh 'terima' anwar adalah melayu pecinta lobang taik jer!!!

      Delete
    2. masih ramai umno yg tidak berkualiti otaknya mcm 1:50 ni.

      jgn komen la kalau takde fakta

      Delete
  4. Kluangdiamond aku nak tanya apa jasa kau pada Melayu?
    Kalau asyik nak jatuhkan najib apa kesudahanya?
    Jenis mental rosak UMNO tak perlukan....
    Kalau kau hebat sangat masuk la UMNO gerakkan cawangan boleh ke?

    Setakat sembang berapi lepas tu kata aku hebat boleh blah la...UMNO selangor yg hadir konvokesyen 2 ribu org.Kau tak termasuk pasal jenis tahu dok depan laptop maki hamun je stail perangai Anwar Ibrahim.

    ReplyDelete