Friday, November 21, 2014

Selesai - semua isu Najib dah jawab

Pemerhatian seminggu dua ini termasuk semalam, boleh dikatakan semua perkara yang dibangkitkan oleh Tun Dr Mahathir termasuk yang terbaru isu pendidikan telah dijawab dan dijelaskan oleh kerajaan melalui Menteri dan Najib sendiri.

Penjelasan yang mrmpunyai kewajaran sekurang-kurangnya integriti. Mutakhir Najib melalui peguamnya sudah menghantar surat permulaan undang2 kepada Tony Pua yang dianggap fitnah dan tuduhan melampau ke atas Najib.

Kita juga dipaparkan dengan beberapa keping gambar menunjukkan kemesraan Kj dan Tun...sesuatu yang terkesan walaupun sekadar"kulit" mungkin tetapi sekurang-kurangnya itu situasi yang tidak dijangkakan sebelum ini.

Apakah ini petanda ucapan Mahathir di majlis Perkasa besok sekadar ucapan biasa yang mampu diterima baik oleh PAU 2014..

Atau sesungguhnya Mahathir tetap Mahathir...

2 comments:

  1. UMNO=PAS=PKR=Penjilat burit cina cina DAP/MCA/GERAKAN

    Korang semua takde telor. suka jilat menjilat bontot sesama sendiri, bontot dan burit cina apa lagi.

    Bajingan anjing korang semua. Semua hak Melayu korang alibabakan dengan peniaga cina. Janji korang senang. Depan Melayu ckp lain, belakang melayu semua korang jual demi perut buncit(pergi tengok kat pwtc tu perut rasuah korang).

    Korang ingat korang semua tak mati jumpa tuhan ke ? bastard.

    ReplyDelete
  2. Mencadangkan semua blogger Pro UMNO meng'grayscale' kan blog masing-masing sepanjang PAU ini sebagai tanda protes!

    ReplyDelete