Wednesday, August 12, 2015

Nazri Meroyan Dengan Nurul Izzah

Apabila PKR saman Najib kerana melanggar Akta Pilihanraya, antara yang rasa sangat pandai bab undang undang tetapi melenting cacing kepanasan ialah menteri pelancongan cina, Nazri.

Dan ramai lagi akan jadi tukang kipas dan tukang bela, untung badan dapatlah ghanimah macam Zahid.

Malaysia ada undang-undangnya dan akta termasuk Akta Pilihanraya.

Samada saman PKR atas Najib dalam isu perbelanjaan melebihi had mempunyai locus standi atau tidak, biarlah mahkamah menentukan.

Jika pendapat Nazri dan blongang saja yang mahu dianggap betul, lebih baik tutup mahkamah dan semua kes diputuskan oleh Nazri.

Itu agaknya cara UMNO sekarang.
Kok

9 comments:

  1. Mohon nurul izzah jadi ketua puteri umno? Kenapa hanya pentingkan pelancong cina saja? Pelancong bangladesh mcm mana? 1.5juta bangla lwt malaysia tahun ni.

    ReplyDelete
  2. biarkan si izzah janda ni saman tp kita sebelah sini jgn disokong atau buat buat komen sokong.

    nak kata kita menangguk diair keruh pun tak juga, tp apa yg aku fikir-mak janda ni cuma cari political millage dan aku rasa saman ini tak lekat. Bukan tak tahu si jibbrouk tu, beliau punya "power" yang orang lain takde..power or pahlawan bugis bengong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ted Poyology Manoff - pembina tamadun (sendiri declare)

      ..hang kalo bab buat andaian mmg champion.. komen nek tempoyak yg tah pah ape tu bole pulak hang terima...hmmm...poyo..

      p/s: klon dgn ori ted manoff ade beza ka?

      Delete
    2. Ted Manoff macam babi sondol juga, tak de manfaat.

      Delete
  3. Berbanggalah Nazri yang berjaya membawa ramai pelancong SUNDAL ke Malaysia!

    ReplyDelete
  4. Di Malaysia, ahli ahli politik yg di lantik menjadi menteri akan berlumba lumba membuat kenyataan awam sebodoh mungkin...membuat kenyataan bodoh dan berlagak samseng adalah prasyarat utama menjadi anggota kabinet najib..dan para pencacai, penjilat dan pentaksub pula digalak berhujah dengan segala jenis maki hamun, merapu rapu..manakala otak pula tidak di galakkan utk di guna..

    ReplyDelete