Google+ Followers

Tuesday, February 28, 2017

AZIZ KAPRAWI DAN PUAD SERONOK JADI MACAI

Isu kenyataan atau dakwaan Sultan Johor secara terbuka ke atas sikap dan tingkahlaku mantan MB termasuk Muhyiddin secara langsung telah diperjelaskan oleh Muhyiddin secara surat terbuka kepada Paduka Baginda Sultan Johor.

Muhyiddin memberi penjelasan terbuka atas kapasitinya kini sebagai Presiden BERSATU sangatlah sesuai untuk menjaga kepentingan parti, ahli, penyokong dan komponen pembangkang bagi menjelaskan duduk perkara sebenar.

Penjelasan bukanlah menjurus kepada siapa betul atau siapa salah dan kita tidakpun berminat untuk analisa terus kerana hubungan Sultan dan MB mana mana negeri tidak ada 100% harmoni.

Masing masing ada protokol dan dan keperluan cuma rakyat lebih nak tengok kepentingan siapa yang didahulukan.

Sudah tentu perselisihan pendapat ini mampu diselesaikan oleh kedua pihak tanpa perlu batu api atau yang mahu tumpang tunjuk bagus.

Kesimpulannya, rakyatlah yang paling layak menilai dan bukannya macai murahan.


Kaki lawan,  lawan yang benar. 
Lebih baik dari kaki ampu tapi kalah pilihanraya. 
Dilantik atas ehsan - jadi yess boss seumur hidup


Bagaimana aziz tahu Muhyiddin seperti ayam  yang ekornya bergelumang tahi kalau dia sendiri tentulah kaki jilatnya.. 


12 comments:

  1. Berebut nk show off sebagai replacement dari johor.

    Fuad dh tepuk dahi tanya diri mcm mn bleh kalah dinegeri kubu kuat umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka tak berebut apa chai oii MB skrg kompetan dh. xpyh la nk jd tukang tilik atau tukang laga. jaga parti kamu yg semakin nk jerlus dlm lubang najis itu. Semua org jelik dgn perangai bodoh din pagoh. tetiba tkde angin ribut die plk pergi menjwb bg pehak madeylahanat tu.. tk ke pelik? najis di bdnnya sndiri pn xtercuci..mau cuci najis 22 tahun? cehhh.. dirty!

      Delete
    2. MB kompeten?
      Kahkahkahkah..

      Cacai najis yg sentiasa bangang xphm apa..
      Cai mahyudin tu menang dun ke parlimen?

      Nk cuci najis 22tahun watpe.
      Najis sendiri xkata najis.

      Org lg jelik tgk kebodohan cacai najis.

      Delete
  2. Apa yang TSMY kata adalah benar belaka......tiada satu pun yang tidak benar melainkan benar semuanya.Syabas TS......semuga rakyat Johor dapat menilainya.

    ReplyDelete
  3. Dulu masa muhyiddin dlm kabinet pijat semut pun tk mati mamat dua ekoq tuu..sekarang nii lah nk tonjolkan diri maklum pru semakin dekat..😜😝👅🎢⏳⌛☎

    ReplyDelete
  4. Mereka 2 ekor ni ingat dapat jadi menteri lagi selepas pru 14..kalau menang.kalau kalah macam ayam berak kapur lah..itu baru lah ekor bergelumang taik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu zaman Madeykutty jd PM.. pengampu penjilat naik atas bersama rasuah di bekalkan.

      Din Pagoh pn sama..dia nak selamatkan kedudukannya so kena lah tunjuk sifat MACAI low class sanggah Sultan Johor.. tak tak berani sanggah soltan mamakdey sbb rahsia bocor nnt..

      memalukan.. parti bunga layu ini tiada kapasiti. tggu masa untuk ditalkinkan tanpa nesan! Insya Allah kita yakin parti serpih merajuk ini akan terkubur spt s46 dlu!

      Delete
    2. Itu zaman najis cai.

      Salleh keruak yg xdikenali jdk menteri penuh jaga multimedia dan bendahari umno.
      Azalina bukan dh kena kick zaman dollah?
      Kota belud ni xde apa2 yg menarik pun.

      TSMY kalau nk jaga kedudukan dia jilat je najis sokong je kemungkaran.

      Adeh.. xde komen yg bgs2 ke dari cacai najis ni.
      Semua sampah2 belaka.

      Delete
  5. Din Pagoh skandal bini org tu jadi super macai utk mamakdey tu ko tk sebut pulak ye?

    Sultan Johor tempelak si tua nyayok kenapa Din Pagoh Skandal Bini Org tu pulak yg menggelupor??
    KO tak baca ke isi surat meroyan Din Pagoh Skandal Bini Org tu?

    Apa menda dia merepek2 meroyan2 mengungkit2 bodoh tu? Makin tak sedar diri pulak. Terase benar bila Sultan Johor tempelak org lain..dia yg jadi MACAI membela tuan dedak yg nyayok tu??

    Sblm ckp org lain suluh dlm mangkok jamban dlu lihat pantulan air jamban tu... lihat muka korang molek ke tak.. ye macai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skandal bini org?
      Bila nk masuk court?

      Serang peribadi lawan xsucikan najis walau setitik.
      Paham dan ingat ni betul2 cai.

      Xgembira ke share petronas dlm rapid kena jual?
      Ada tanah jual
      Ada share jual
      Ada ipp jual.
      Umno kalau boleh buat duit lama dh najis jual

      Delete
  6. Kes mendiang Altantuya bila nak bongkar semula ?? Kes 1MDB & MO1 apa kesudahannya ??

    ReplyDelete