Google+ Followers

Tuesday, May 16, 2017

PAS KENA BELAJAR DENGAN PKR


PKR arah semua lantikan politik oleh kerajaan Negeri di Kelantan melepaskan jawatan masing-masing.

Mungkin lantikannya kecil dan tidak seberapa tetapi cukup untuk menghormati keputusan MSU.

Ketika Hadi ibaratkan Pakatan Harapan dan umno sebagai biawak,  Hadi kena periksa sendiri kepimpinan  lidahnya juga,  kot kot bercabang..

7 comments:

  1. Haisei nk belajar dgn pkr?cam no nk mengaku ahlipun malu.kena bisek2 je maklumlah penyokong lgbt dn peliwat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm mana pulak ahli masih tak malu2 lagi. Terus sokong songlap? pecah amanah?

      Terus angkuh bagaikan berjawatan sheriff syurga, walhal munafik tegar.

      Berkilo2 serban tidak bererti kalau kainya burok.

      Berbilah2 keris tak berguna kalau semua patah berkarat.

      Ada faham, 616.

      Delete
  2. Kah...kah...kah. KD suruh PAS belajar daripada PKR.
    Siapa KD ni, pandai pandai nak ajar PAS pulak. Disuruhnya PAS belajar dari PKR.
    Topik topik yang diketengahkannya dalam ruangan ni pun tak de kekuatan. Senang senang boleh disanggah.
    Memang patut la jadi orang kuat PPBM. Turn M memang suka orang macam ni.

    ReplyDelete
  3. walaupun aku suka pas tapi apa yang berlaku di selangor ketika ini sangat memalukan. barisan exco ibarat satu keluarga dalam sebuah rumah. jika sudah putus ikatan, kenapa masih terhegeh-hegeh untuk mengharapkan simpati duduk serumah. ambil jalan betul dengan keluar dari rumah duduk rumah sendiri. tindakan 3 exco pas dalam kerajaan selangor menggambarkan ketidaktentuan fikiran dan kepentingan. kerajaan apa jika bukan sekutu ada dalam exco? keluarlah pas dari jawatan exco, jaga maruah. adakah maruah itu lebih murah berbanding elaun exco? pedulikan siapa yang akan dilantik menggantikan 3 exco, walaupun dari pan sekalipun. itu hak menteri besar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka ok, undi jangan. Undi pas bermakna kemenangan untuk najib bn. Setakat nak laung lebih 60%% tolak najib tak guna kalu tak menang kerusi.

      Delete
  4. Exco pas disaran lompat AMANAH, selesai.

    ReplyDelete

Sendiri cakap, sendiri tanggung..