Monday, June 21, 2010

Nasib baik mangkuk ni tak jadi PM Malaysia

Nasib baiklah mangkuk ini tak jadi PM Malaysia. Cakap poilitik memang hebat, cakap ekonomi "... ahli lembaga pengarahnya tidak mengetahui tentang kerugian " ... mbah dia

Kalau nak jaga Sime pun dah 'mati pucuk' apalagi nak jaga negara.

Mangkuk ini juga yang menumpahkan begitu banyak darah Melayu Islam di Memali ketika Mahathir berada di luar negara sedangkan ancaman alMaunah lebih besar dari itu dapat ditangani dengan sedikit pertumpahan darah.

Mangkuk ini jugalah anatara punahsihat Dolah sehingga mendapat gelaran Tun dan dilantik menjadi Pengerusi Sime.

Satu lagi mangkuk, bekas TPM di luar sana masih berusaha keras untuk jadi PM, memang sudah ditakdirkan Malaysia akan lebih selamat tanpa mangkuk2 ini.

2 comments:

  1. banyaknya mangkuk brader.
    berani berhentikan orang lain, tapi tak berani turun pangkat apabila orang ramai dah suruh.

    ReplyDelete
  2. kau tenguk lah siapa dia ,apa klass punya TPM si mangkuk Hayun ni ,tarak class punya ,kalau dia ada rasa yang sangat class ,tak kan lah dia kawin dengan pompuan keja kat Bar di hotel Jalan sultan Ismail tu ,bila bini dia berhenti keja ,aku masuk ganti tempat dia . Dah tu nak salah kan sapa ,kalau bekas TPMkita taste dia teruk pasai tu lah tak dapat jadi PM ,sebab teruk punya taste lah SIME DARBY ranap.huhuhu

    ReplyDelete