Monday, June 7, 2010

promosi Utusan Malaysia

Utusan Malaysia hari ini memberi promosi hebat kepada kerajaan Barisan Nasional sebagai Kerajaan BELUM MUKTAMAD di muka depannya.
KUALA LUMPUR 7 Jun – Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, kerajaan belum lagi mengeluarkan atau memberi lesen kepada syarikat Ascot Sports Sdn. Bhd. (Ascot Sports) untuk menjalankan operasi pertaruhan sukan.... Berita Penuh

Jika keputusan pun perlu ambil masa sebelum di muktmadkan, bila pula perlaksanaannya akan bermula.

Kerajaan harus senaraikan semua projek atau perancangannya yang Sudah Dimuktmadkan dan Yang Belum Muktamadkan untuk rakyat mengetahui kedudukan sebenar.

Kenapa pula beberapa faktor kerajaan menunggu reaksi rakyat sedangkan dalam beberapa perkara lain, kerajaan terus buat keputusan muktamad. MECD kenapa dihapuskan dan sampai kini apa gantiannya yang jelas dan jitu???

3 comments:

  1. Apa-apa sahaja yang melibatkan menghakis dan menghaposkan kepentingan Melayu ,kerajaan akan membuat keputusan muktamad kerana undi Melayu dan kepentingan Melayu tidak penting kapada pimpinan sekarang.
    Dirasakan sudah sampai masanya dan jangan dibiarkan sehinga terlambat orang Melayu terutama yang ada didalam UMNO mengnetepikan pimpinan yang tidak selari dengan aspirasi perjuangan Bangsa Melayu yang masih jauh untok mencapai tahap berjaya.
    Sama ada kita sedar atau tidak ,pimpinan sekarang tundok kapada tekanan olih golongan pemain utama didalam sektor ekonomi,bagi lebih mempermudahkan impian mereka dengan mengambarkan segala dasar yang melibatkan kepentingan bumiputra ,adalah menjadi penghalang kemajuan negara.
    Adakah mereka ini iklas atau pimpinan sekarang terlalu bengap untok menilai setiap saranan yang dibuat olih mereka,berkemungkinan juga pimpinan sekarang adalah didalam kawalan mereka sebab itulah kita lihat dari hari pertama ,setiap kenyataan yang dibuat hanya menjurus kapada penghaposan kepentingan kaum bumiputra.


    1sekolah >1bahasa > 1Malaysia

    ReplyDelete
  2. Salam brader kluang

    Kita mmg rasa pelik kenapa DS Najib enggan dgr komen komen rakyat esp blogger umno ..agaknya hukum Allah dah sampai..hga UMNO tak habis2 ditimpa bala..apa juga yg DS Najib mesti menyakitkan myu..yg buat myu rasa seronok dia mcm tak nampak mcm dah dipekakkan telinga dan dibutakan mata oleh Allah

    Peliknya Muhyidin & lain lain dok diam je..gitu juga mb mb & majlis tertinggi umno

    kita terus sajalah menulis brader muga2 berubah hati dio org

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...