Friday, January 4, 2013

Wayang tongkoi di penang

Di PP parti yang telus mulus suci mengaku ada kesilapan dalam kiraan undi menyebabkan semua melayu tersingkir...dan atas kesilapan itu membolehkan seko melayu berada dalam jawatankuasanya. Cukup membanggakan kan!

Untuk menambahkan hebat jalan cerita, pengarah pengiraan undinya...meletak jawatan dengan 'sukarela' le kot...

Apakah pengakuan, pembetulan ini mengembalikan maruah dap sebagai tidak perkauman...hahaha mati hidup balik pun aku tak percaya.

Jangan sampai dalam cubaannya untuk dilihat tidak perkauman, secara tidak sengaja mencipta pula pembohong dan penipu paling besar !!!!!! Perkauman dan Penipu - tuduhan yg dasyat yang patut dap elakkan. Punah integriti yang selama ini pun tak berapa integriti.

agaknya berpuluh tahun dah kesilapan sebegini berulang dalam pilihanraya dap tetapi dipenyapkan? Tu pun kena siasat juga ! jangan kali ni je siasat semata-mata nak masukkan melayu.

Agaknya kalaulah dalam PRU13, tiba-tiba SPR umumkan ada kesilapan - agak2nya apa reaksi pembangkang !!! Jawapannya dah tahu sangat...

Kepada dap...tahniah atas skrip yang bagus sangat..

No comments:

Post a Comment