Monday, January 13, 2014

Timbalan Menteri Dapat Habuan...

Isu Qurban di sekolah, isu Kantin di sekolah - Timbalan Menteri sebahagian dari kabinet Cap ayam yang celupar mulut -Timbalan Menteri dapat habuan dalam isu lain...



Desperado at Pilihan Anda - 1 day ago

KUALA LUMPUR: Timbalan Menteri Pendidikan II, P. Kamalanathan membuat laporan polis setelah didakwa ditumbuk oleh seseorang lelaki di pejabat beliau pada Ahad. Menurut laporan laman web Majlis Ahli Parlimen Barisan Nasional, insiden diberlaku pada jam 2.30 petang ketika ayah pemuda berkenaan berjumpa dengan Kamalanathan untuk memohon supaya menantu beliau yang mengajar di Johor ditukarkan ke Hulu Selangor. Namun, ahli Parlimen itu memberitahu hanya boleh memberi sokongan sahaja kerana menantu beliau mengajar Bahasa Inggeris dan sukar mendapat kelulusan bertukar. Dalam laporan pol... more »

4 comments:

  1. Cikgu2 cerita sebenarnya bukan pak mertua cikgu ni tumbuk tetapi abg ipar kepada cikgu yg mohon berpindah..media xtau cerita sebenarnya dan byk versi kluar.
    Yg membuatkan tim. Menteri ni ditumbuk adalah kerana ketidakpuashatian abg ipar cikgu tersebut berikutan tindakan tim menteri mengHALAU bapanya yg datang berjumpai utk bertanyakan apakah cadangan terbaik beliau selaku ahli parlimen & ment pelajaran bagi membuat rayuan seterusnya.malah tim. Menteri ni memanggil bodyguard dan menarik keluar trus.disebabkan terasa maruah ayahnya dan keluarga tercabar akibat dihalau itu abg ipar menumbuk tim.menteri tersebut..kes ini bukan antara guru dengan tim menteri, tetapi diantara rakyat di kawasan parlimen tersebut dengan ahli parlimennye."

    ReplyDelete
  2. Dalam apa jua keadaan...insiden atas sebab tidak puas hati...ahli parlimen gagal jadi pendengar yg baik. Nampaknya lelaki itu menggunakan haknya dengan membuat 'undian awal' pru14.

    Jika lelaki itu kebetulan bukan umno...panjanglah cerita ini nanti.

    ReplyDelete
  3. ketua pemuda mic selangor salahkan pemuda umno pulak... siap buat press statement lagi... bodoh punya pariah... memang dasar bangsa xboleh bagi jawatan/ kuasa / pangkat... mesti naik tocang

    ReplyDelete
  4. Saya rasa kesian atas kenyataan manusia yg tdk berpendidikan jika kita membuat kenyataan 'bodoh punya pariah' kerana bahasa menunjukkan bangsa. Jadi siapa yg naik tocang menteri atau yg berparti itu kerana ini bkn sebabkan kedudukan tetapi dasar pendidikan. Kenapa jumpa timbalan, lupake dia MIC kalau nak tukar jumpa 2 BOSS dia, mereka sama partilah........baru tahu apa itu Dasar!!!!!!!!

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...