Wednesday, February 19, 2014

kj wakil hero tamil astro

tindakan meletak jawatan pengerusi hindraf, waythamoorthy sebagai timbalan menteri di jpm sangatlah bagus dan tepat apabila haluan kerajaan dan pendekatannya tidak selari. tidak timbul samada siapa yg betul atau siapa yg salah. tindakan beraninya takkan terikut oleh mana2 menteri umno yg sangat melekap dengan jawatan untuk dibawa bersama masuk ke kubur.

yang terasa pedasnya paling awal sekali ialah kj yg melenting mempertikaikan? biarlah isu jpm dijawab oleh jpm dam pm sendiri. yg berangan jadi pm belum sesuai dan layak untuk jawab.

sekadar asas sebagai ketua pemuda? ini bukan isu politik !


5 comments:

  1. Tak salah kj menemplak mootyhy. Itulah kerja semangat berpasukan.

    PM tak boleh melepaskan kata2 yg brutal. Pujian kpd kj. Menteri lain x da telur apa nak buat.

    ReplyDelete
  2. yang tak ada telor bijan, harap orang lain jawab untuk dia.

    ReplyDelete
  3. Mungkin KJ melenting sebab dialah yang "recommend" kepada PM supaya Waytha dilantik menyertai Kabinet. Dengan KJ ni memang "endless possibilities"....

    ReplyDelete
  4. Sekor memerlukan publisiti untuk dilihat selalu 'kanan' kpd najib dan sekor lagi memerlukan publisiti sebagai hero kaumnya - kedua-dua mereka telah mencpai matlamat masing2.

    ReplyDelete
  5. KJ kabarnya memang ada darah Tamil...........kxalu tidak pun kulit dia memang hitam mcm Tamil..........tak heran jika Waytha dan KJ seddang berlakon filem Tamil.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...