Monday, June 16, 2014

Melayu tunggu masa...

Pemimpin Melayu, Pemimpin Islam yg memegang jawatan dalam kerajaan atau mengetuai dan berkuasa dalam parti yg dari mana2 parti pun sekarang ini berada dalam kedudukan $&@?€,  %#£¥€£+&,  ke arah $&;:/#%^+, @@}>€££ dan &@$€¥£¥  &$?#%^^ tunduk dan dikuasai pemakan babi...

Ada sesiapa dapat tunjukkan siapa pemimpin Melayu dan Islam yg boleh "tidak" dalam kategori di atas ?

7 comments:

  1. Macam betul je apa yg admin tulis tu. Tp tang pukimak pemakan babi tu, err.. tak sampai hati la pulak. Ye ke ds najib & kabinet melayu Islamnya makan babi. Kasar gila tu bro! Kalaupun frust dgn dorang, jgn over sgt. Akupun geram tahap gila ni tp masih dpt kontrol... Kalau semua dh loose kontrol, apa yg tinggal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Admin tidak maksudkan org melayu dan Islam "pemakan babi"... Tetapi pemimpin...ke arah tunduk dan dikuasai pemakan babi.

      Terima kasih.

      Delete
  2. "....siapa pemimpin Melayu dan Islam yg boleh "tidak" dalam kategori di atas ?

    Datuk Abdul Rahman Dahalan?

    ReplyDelete
  3. Akta hasutan perlu di hapuskan ...jangan tangkap pulak melayu yang nak hasut .Tengok mana kuat ..melayu yang menghasut atau cina yang hasut.Rasanya bila melayu di benar menghasut Pakatan dan sekutunya akan mampus.Ramai melayu sedang tunggu...nak huru hara atau aman...dah bersedia dah...

    ReplyDelete
  4. semangat...semangat...semangat!!!

    ReplyDelete
  5. Anarkis betul. Tak lama lagi blogger masuk Kamunting.

    ReplyDelete
  6. Melayu yang lebih Melayu nampaknya lebih ketara di NGO'S tetapi sejauh mana keberanian dan solidaritinya mereka. Tetapi setakat ini pejuang Islam tidak kelihatan secara total "Islamnya" - masih menumpang kepada perjuangan dan semangat ras.

    Apapun janganlah mengharapkan UMNO akan melindungi kepentingan Islam dan Melayu - mereka diperlemahkan dengan tuntutan persamarataan yang sebenarnya menunggu untuk menghapuskan Melayu, sekaligus Islam. Musuh Islam bukan setakat di dalam negara tetapi yang lebih besar dan rakus sedia untuk masuk ialah dari luar negara.

    Dunia arab yang kaya dengan minyak semuanya telah dijajah dan kini tinggal Malaysia, negara Islam yang ramai cerdik pandai diperlemah satu demi satu dengan pelbagai cara.

    ReplyDelete