Wednesday, June 4, 2014

Orang UMNO tak rasa kontra ke?

Dua cerita yang lebih kurang sama kecuali kalau masih nak bersilat.
Orang UMNO tak rasa kontra dan tak faham ke....

SOAL HATI......mana yg lebih sakit

5 comments:

  1. tak ada kontra apa pun. surat tunjuk sebab dikeluarkan bersandarkan peruntukan perlembagaan. semua pertubuhan ada perlembagaan atau peraturannya yang perlu dipatuhi. tujuannya untuk menjada keutuhan pertubuhan itu sendiri. tindakan diambil kerana mematuhi perlembagaan bukan tidak demokratik.

    ReplyDelete
  2. kepada kluangdiamond....

    pala boto lah!

    ReplyDelete
  3. yg di atas tu seseorang kata sesuatu yg provokatif dan minta maaf, jadi umno tak jadi saman. mungkin ada yg tak setuju saman ditarik balik, ada yg kata ok. biasalah berbeza pendapat, demokrasilah katakan..

    yg dibawah pulak umno mintak ahlinya beri sebab kempen against parti sendiri, jadi explainlah, defendlah kalau rasa tak salah. kalau umno tak puas hati jugak, ahli tu kena tindakanlah. biasalah nak jaga disiplin. hidup berketualah katakan..

    so tak ada kontras


    faizu

    ReplyDelete
  4. Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menyerahkan writ saman terhadap Malaysiakini berhubung komen pembaca yang disiarkan oleh portal berita itu.

    ReplyDelete
  5. Baik Melayu UMNO, Melayu PAS, Melayu PKR kalau kena hina dengan paria dan si apek babi, semua tunjuk demokrasi tulin, berhemah dan kesabaran yang tinggi, dalam diam sujud mohon ampun dan maaf.

    Tetapi bila ditegur, dikritik kema kutuk sikit sesama Melayu, bukan main hebat garang dan murka, sampai ke lubang cacing mereka cari, dalam kelambu dalam kain semua diselaknya.

    Yammy samad kritik UMNO setakat di Teluk Intan sahaja, tak sampai Ipoh pun, tak sampai peringkat antarabangsa tapi hukuman dibuat macam bawa dadah seguni.

    Itu hak mereka mengikut perlembagaan...huh bijaknya bercakap tetapi kenapa tidak teruskan tindakan perundangan kepada si chua misalnya, itukan ikut perlembagaan juga, kenapa tak ikut hak atau tak ada telor.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...