Wednesday, June 11, 2014

siapa budak hingusan yg cuba nak tunjuk lagak dengan Ketua Polis Negara

Berita ini agak hangat diperkatakan sekarang, puas sudah melayari beberapa blog ternama tetapi tak

jumpa...

difahamkan budak tu bertaraf menteri tetapi tiada kaitan dengan PDRM....mcm mana boleh keliru dan campurtangan tu?

kalau anggap cerdik dan nak kuasai semua, sabarlah..tunggu sampai jadi PM...baru dilantik jadi Menteri jaga budak2 tadika...dah nak tunjuk power, salah tempat tu wei...

sikap menteri over mcm ni jangan dibiarkan, elok zahed bagi peringatan kaw-kaw...jangan sampai jadi kebiasaan - jangan buat malu kaum.

Adalah lebih baik budak ini tidak memegang apa2 jawatan dalam kabinet atau kerajaan - pegang sepenuh masa jawatan politik dan lebih bebas memberi pandangan - itu akan lebih dihormat.i


10 comments:

  1. KD, memang si LIBERAL-mamat-kari makin MELOYAkan itu, yg. asyik BERANGAN dia ni memang sudah jadi PM atau akan jadi bakal PM (akibat dipuja EvangeliSStar), yg. asyik nak MEMPERTAHANkan Musuh Islam/umatnya! Lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/06/11/Khairy-police-must-uphold-law/ , Khairy: Police have a duty to uphold the law, by michelle tam June 11, 2014!

    Sedangkan lihat artikel yg. sungguh BERNAS ini yg.membuktikan tentang MAIN di bawah kuasa Kesultanan Melayu sbg. Ketua/Penjaga Agama Islam, lebih berkuasa dari K'jaan negeri mengikut Perlembagaan Persekutuan pun! Dan artikel yg. sungguh BERNAS ini juga membuktikan begitu jelasnya PENGIKTIRAFAN pelansongan kuasa EKSEKUTIF Raja/Sultan Melayu (Executive Monarchy - walau tidak mutlak) dari sebelum PENJAJAHAN British-ZIONIS; semasa Perlembagaan Persekutuan digubal, bukan sekadar “Hiasan/Simbol Adat“ (Ceremonial Monarchy), terutamanya dlm. MEMPERTAHANkan ISLAM/umatnya – sepatutnya PENASIHAT-PENASIHAT mcm Haji Mahamad Naser bin Disa, Peguam Kanan Persekutuan, Ahli Lembaga Pemegang Amanah Dewan Amal Islami (DAMAI) - di lantik sbg. PENASIHAT TULEN dlm MT UMNO, Utusan Melayu dan JPM (ketiganya yg. disyaki sudah dikuasai si LIBERAL-plg-merbahaya) – lihat di https://akarimomar.wordpress.com/tag/perlembagaan-persekutuan/ , Hijrah Minda: Agenda Transformasi Islam , Haji Mahamad Naser bin Disa[1], 7 April, 2012!

    Tapi si mamat-lulusan-Oxpot tu pikiaq dialah paling tera dan patut jadi PM kot! Aku harap benar si mamat-kari-PENAKUT ni dpt.diNYAHkan dr. UMNO oleh YAB PM kita sebelum dia terus MEMUSNAHkan ISLAM/umatnya dan UMNO!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makcik, minta tlg check yr facts dulu sebelum bagi komen terutama dlm bab2 perlembagaan...bukan apa...takut2 u kelirukan orang ramai dgn info salah...

      Delete
    2. Jack Wednesday, berapa you dapat upah dengan KJ?

      Delete
  2. pUKIMAK hARAM jADDAH aNAK oMAK bABI sI kITOL kHAIRY jAMALUDDIN tAK hABIS-hABIS mEMALUKAN pEMUDA, umno DAN mELAYU..

    Khairy LUU SIAL MACAM BABI

    ReplyDelete
  3. Apa yg. Kem. BELIA buat utk. MENYELESAIkan masalah golongan BELIA Islam/Melayu kita, termasuk MAHASISWA-MAHASISWI kita yg. terus dirosakkan budaya si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS?! Kalau Menteri ni tak boleh buat kerja dlm. KEMENTERIAN dia pun dgn. baik - yg. nak MENYIBUK Kem. lain tu apasal?!

    Sebenaqnya, budaya si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS adalah 'BARBARIC' (tak bertamadun), akibat undang-undang dan falsafah demokrasi-hak asasi KESAMAAN-KEBEBASAN, ciptaan Barat-ZIONIS (yg. asasnya memuja nafsu BUAS individual semata), yg. menghalalkan keganasan melampau, penggunaan dadah/alkohol sesuka hati, bertelanjang/berkelakuan lucah depan awam, pelacuran/pornografi/seks bebas termasuk seks HOMO-SODOM, MEROGOL BINATANG, menggugurkan anak (abortion) dsbnya - lihat di mana penggunaan dadah di ’normal‘kan – di akhbar anti-ISLAM – di http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2561478/Miley-Cyrus-gives-away-gold-leaf-rolling-papers-wearing-marijuana-leaf-leotard-Bangerz-tour-Canada.html , Miley Cyrus gives away rolling papers made of GOLD before wearing marijuana leaf leotard on Bangerz tour in Canada, By Daily Mail Reporter, 17 February 2014!

    Lihat di - http://www.utusan.com.my/utusan/Mahkamah/20140612/ma_02/20-pelajar-IPTA-IPTS-didakwa-miliki-dadah
    20 pelajar IPTA, IPTS didakwa miliki dadah

    Sebahagian daripada mahasiswa termasuk lapan pekerja swasta yang menyertai parti liar di sebuah hotel bertaraf lima bintang didakwa atas pertuduhan memiliki dadah dihadapkan ke Mahkamah Majistret Port Dickson, Negeri Sembilan, semalam.

    TELOK KEMANG 11 Jun - Seramai 20 orang pelajar institusi pengajian awam (IPTA) dan swasta (IPTS) serta lapan pekerja swasta hari ini dihadapkan ke Mahkamah Majistret Port Dickson dekat sini secara berasingan atas dua pertuduhan memiliki dadah jenis ganja dan ketamine.

    Tertuduh lelaki, Putera Khairin Syaz-wan Mohd. Latif, 22; Jamal Nassier Abu Hassan, 22; Tun Zaffiqh Sidduque Sabry Sharif, 20; Mohd. Razif Osman, 25; Muhammad Amirul Aqily Abu Bakar, 22; Sharul Nazrin Rashid Abdul Rashid, 24; pasangan adik-beradik Muhammad Zharif IImam Ja'afar, 20; Muhammad Syamim Hafidz Ja'afar, 22.
    Turut dihadapkan ke mahkamah, Nur Afiffuddin Mohd. Yusof, 22; Nohalis Ahmad, 28; Muhammad Faizal Abu Bakar, 22 dan Ahmad Shafiq Ahmad Faris, 24.

    Tertuduh wanita pula ialah Aishah Natasha Muhammad Khairuddin, 19; Nur Nabihah Abd. Hadi, 21; Nur Fadilah Hamidun, 23; Nur Sarah Aneesa Hisha, 21; Norazlina Saidu, 20; Mimi Syuhaida Mohd. Zaki, 20, dan Widadtul Khairina Mohamad Kamal, 20.

    Kesemua tertuduh mengaku tidak bersalah di hadapan Majistret M. Mageswary.

    Mengikut pertuduhan pertama, mereka didakwa memiliki 1.43 gram ketamine di sebuah bilik di Hotel Grand Lexis di sini, kira-kira pukul 1.50 pagi, pada 7 Jun lalu.

    Kesemua tertuduh didakwa mengikut Seksyen 12(2) Akta Dadah Berbahaya 1952 dan boleh dihukum mengikut seksyen sama, sabit kesalahan boleh didenda maksimum RM100,000 atau penjara tidak lebih lima tahun atau kedua-duanya sekali.

    Pertuduhan kedua, mereka didakwa memiliki 1.30 gram ganja di tempat, masa dan tarikh sama.

    Mereka didakwa mengikut Seksyen 6 akta tersebut yang memperuntukkan denda maksimum RM20,000 atau penjara sehingga lima tahun atau keduanya sekali, jika sabit kesalahan.....

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  4. Era kengerian tangan ghaib tingkat 4 sudah jadi sejarah puaka dan tidak wajar diulang, realitinya Islam is first, undang2 2nd, pakmertua 3rd...

    ReplyDelete
  5. kita tak pernah lupa apa yang khairy jamaluddin gampang telah lakukan semasa zaman Tun Dol...ORG UMNO YG BODOH DOK ANGKAT PENGKHIANAT NI!!

    ReplyDelete
  6. Jika orang UMNO bodoh angkat orang ini jadi KP, kerajaan yang ambik dia jadi menteri camne plak?

    ReplyDelete
  7. OI si Berasiam, BANGANG lu! dahlah haritu Lu nak salahkan BUMIPUTERA Islam/Melayu kerana dilayan dgn. RASIS oleh bangsa PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL, yg. asalnya dibawa PENJAJAH British-ZIONIS LAKNAT?! Dan lu bilang ini semulajadi?! lu punya ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI-CELAKA aaahh?!

    PI BERAMBOS lu punya ekoq kat KANDANG DAPBANGKAI-CELAKA-si-RASIS-no-1!

    ReplyDelete
  8. Jangan marah pada KJ tapi marahlah pada ahli Umno yg lantik dia jadi KP,dan marahlah juga pada PMNajib yg lantik dia jadi menteri.

    ReplyDelete