Friday, November 21, 2014

Mahathir akan terus di sanggah oleh pemimpin UMNO.

Mahathir akan terus di sanggah oleh pemimpin UMNO...

Tidak ada tanda Najib
mengambil peduli, atas rasa apa yang dilakukannya betul belaka, mengharap masa akan menyebelahinya...

( Begitu banyak pertentangan dan peluru kritikan keras ke atas Najib sejak mengambilaih jawatan PM dari Paklah. Semuanya gara-gara harapan yang begitu tinggi terhadapnya....

Nyata apa yang berlaku sekarang..samada Najib menghampakan mereka atas kelemahannya atau sebenarnya Najib mempunyai kekuatan untuk tidak menurut acuan mereka, acuan lama dari pemimpin lama seperti Mahathir.

Najib hanya mengharapkan masa akan menyebelahinya untuk memperakui segala usahanya itu di atas landasan yang betul.

Bagaimana jika masa itu tidak menyebelahinya !!! )




http://zamkata.blogspot.com/2014/11/beranikah-mb-pahang-ikut-langkah-ketua.html
Kesimpulannya:
Rakyat yang marhein dapatlah BRIM setahun sekali.
Orang atas.

rasuah
rasuah
komisyen
persen

pemimpin melayu
pegawai kerajaan melayu

merekalah pelingkup melayu

rasuah.komisyen dan persen segala puncanya.

Biarlah Bala menimpa lagi.

3 comments:

  1. AKU LEMAS DENGAN NAJIB NI.RASANYA2 NAK AKU PULAUKAN PILIHANRAYA AKAN DATANG. KALAU PEMBANGKANG MENANG MELAYU TAK RUGI APA2.

    ReplyDelete
  2. Harapan Melayu hanya pada UMNO je yang sesuai disokong. Jadi Melayu mesti sokong UMNO 100% agar Kerajaan Malaysia terus dii bawah kuasa UMNO dan pertukaran pemimpin boleh dibuat dalam perhimpunaann agung UMNO nanti.

    ReplyDelete
  3. Bleh blah sama Umno..pembangkang pun sama!!.aku dah 2 pilihanraya aku pulau kan!!..Rugi...?? Aku tak rugi utk. tidak mengundi org2 yg tahu melingkup negara serta menjadi anjing kepada barat!!.kepada mreka yg dah fed up dgn parti2 ni sila boikot PUM akan dtg

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...