Tuesday, November 18, 2014

Minyak Orang Susah Naik...Minyak Orang Kaya Turun..

September RON97 turun 10sen

November RON97 turun 0.20 sen

Siapa kata minyak naik ??





Hari tu awal Okt..RON95 naik 0.20 sen..

Tahniah BN  !!!!

6 comments:

  1. Turun minyak sempena PAU 2014..Terpaksa turun minyak sebelum perwakilan PAU naik minyak..najib takut kena sembor sebab perwakilan umno semua pakai kete beso minyak Ron97..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg penting minyak tu turun bukan sebab diberi sudsidi.

      Delete
  2. SEBENAR ron 97 LEBIH JIMAT......TAK CAYA? CE TRY.....CE TRY

    ReplyDelete
  3. Kao ni bodooooooo la KD. Ron 97 tu ikut harga pasaran dunia. Dah lama dah dibritau. Ron 95 tu petron bersubsidi.... bukan leh turun camtu je.... Patutnya Ron 97 dah lama turun.... Kao ni nama je ada blog.... tapi bongok dan bangang .....

    ReplyDelete
  4. Kan KD dah ucap tahniah bapi pihak orang kaya...tanda terima kasih..

    ReplyDelete
  5. kalau minyak orang kaya turun orang miskin pun boleh gunakan minyak orang kaya apa ada hal! setahu aku selama ni orang kayalah yg banyak gunakan minyak orang miskin.

    ReplyDelete