Wednesday, November 26, 2014

Perjuangan Kj

Dalam ucapan aluannya selaku Ketua Pemuda, dalam ribuan isu Melayu dan Islam...salah satunya Kj menunjukkan kemelayuannya dalam perjuangannya memelayukan nama jalan atas nama Sultan-Sultan Melayu yang ditentang hebat DAP.

Kemungkinan isu perjuangannya untuk menarik anak muda dan golongan profesyonal untuk berduyun-duyun masuk umno selaras gesaan Muhyiddin...!!!?

4 comments:

  1. DAH KENA BALUN DGN MAHYUDDIN, BARU CAKAP TEMTANG MELAYU.
    ITU PUN KAT PAU SAJA.
    LEPAS TU....HMMMH FORGET IT !

    ReplyDelete
  2. Tujuh hari tujuh malam paksa pecacai buat skrip 'mesti melayu melayu melayu' utk pau kali ini. Biar melayu terpaku dan makin layu dengar retoriknya. Serius aku kata kj tidak ada agenda melayu dlm perjuangan politiknya selain bagaimana nak tipu melayu utk kukuhkan kuasanya dlm politik. Kalau tak boleh baca kj, tak tau nk kata apa.

    ReplyDelete
  3. salam,
    rasanya ayat kj macam ajak berzumba, berlifestyle, liberal, hak sama rata untuk orang cina , beri peluang kepada ahli pembangkang yg berkebolehan, merealisasikan hak untuk semua, peluang sama rata untuk semua orang, itu kan perjuangan ketua pondan umno. betul ke dia cakap lain daripada apa yg dia perjuangkan selama ini.

    ReplyDelete
  4. Isu nama jalan - sangat temeh temeh

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...