Wednesday, June 1, 2016

NIK ABDUH TUKANG KARUT

Orang mati (Raja Arab) derma kepada Najib.
Orang mati (nik aziz) merestui perubahan PAS sekarang untuk bekerjasama dengan UMNO kata Nik Abduh.
Sebelum tu pun Rosmah dan Najib berbelanja besar kerana orang mati (tun razak) meninggalkan harta yang banyak.

Kenapa orang mati dijadikan sandaran, apakah mereka sendiri, yang hidup tidak ada akal, integriti dan logik untuk menentukan hala masa depan.

Boleh ke diri dan parti survive dengan sokongan atau melibatkan orang yang sudah mati.

Dan ucapan Naib Ketua Dewan Ulama, menunjukan mereka sudah tidak berpijak dibumi nyata.








13 comments:

  1. malaysia-today.net tu Raja Petra Kamariddin. Dia support siapa sekarang? Dulu macam nak mampos ngmpu Anwar Al Jub. Cakap tak betul, nak kena tangkap, cabut lari ke UK. Sampai sekarang ada arrest warrant atas kepala dia.

    Tak lama dulu ada desas desus dia ngarapkan boleh balik Malaysia tanpa kena tangkap, pendirian nya bertukar, ngampu Najib pulak, kot. Habis, apa pasal ngata Nik Abduh mengarut bila cakap "the government has changed its ways" pulak? Siapa perca RPK sekarang? Orang baca only to be amused.

    Tapi, anything yang boleh bikin Najib di gantikan, gua sokong. Gua mahu dia di ganti awal sabelom PRU14. Sokong Deklarasi Rakyat dan kempen Selamatkan Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. Orang mati boleh cakap itu ini. Pelik. Aku nakkan orang mati yang bukan saja tak boleh cakap tapi jugak tak boleh songlap duit berbilion lagi.

    Ayyat tu tak terang ye? Takpa le, aku rasa korang tau maksud aku.

    ReplyDelete
  3. Yang aku suka sekali berita pasal Nik Abduh semalam ia lah bila dia hentam Lim Guan Eng Cina Bukit DAP.

    Sekarang aku nak nengok jika ada Muktamar tuh kondem Bugis Lanun songlap duit ke tak.

    ReplyDelete
  4. Pada aku, berita yang ni lebih menarik -

    A motion to re-evaluate the political cooperation with PKR has been passed without debate at PAS' women's wing muktamar.

    This is specifically with regards to the upcoming two by-elections.

    Among the concerns raised in the motion was that PKR appeared to be disrespectful of PAS following their cooperation with Amanah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini jugak menarik -

      PAS: We must take over Penang to 'save Malays'

      Lamenting low land ownership by Malays in Penang, PAS delegate says party must work to get more reps in state assembly. Hafiz. KOTA BARU: The only way to save the Malays in Penang is for PAS to form the state government, a Penang PAS delegate ...

      Nampak nya itu sedap dengor aje. Tapi nyata PAS dah terajang DAP begitu kuat dan begitu jauh sekarang. Nik Aziz dan "Over my dead body (to Hudud) Karpal Singh dah mati. Takda lagi pergi ke rumah Karpal bawak kueh hari jadi, mengarut dan nyanyok orang tua ulama yang tak pernah sambut hari jadi tuh.

      Delete
  5. Sebab tak pi langkah mayat karpal, maka pas pun menguburkan perjuangan mereka yg tak mungkin akan dapat. Tapi dalam masjid, itu la ceramah mereka. Sekarang nampak peluang baik utk dapatkan sokongan melayu yg frust dgn pemimpin umno sekarang, pakat pakai baju pengantin lelaki untuk tunjuk mereka melayu bukan tok arab. Takut org minta derma kot. Memang pas golongan cicak kobing. Tapi boleh la undi bila dah sakit hati kat pemimpin umno. Lebih baik kot daripada pan dan pkr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perlu undi UMNO melainkan bila nak dapatkan Bugis Lanun di ganti.

      Parti2 lain tak boleh di harapkan menjaga dan memperjuangkan hak dan kepentingan Melayu.

      UMNO boleh - bila dah tak di pimpin dek Bugis Lanun

      Delete
  6. Nik Abduh tukang karut. KD tukang mengarut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu tukang urut
      selalu jadi tali barut
      lalu aje Pengsonglap berbilion duit
      bontot kau menglenot.

      Bila dia kentot
      Bau nya kau sedut
      sampai hidung kau merekut

      Amacam, aku boleh jadi Pujangga Pak Janggut?
      Pahal dia diam saja - dah tersenggut senggut?
      Dah takda lagi Kamelot?
      Tapi masih membelot?
      Ke DAP dah ikat dia punya mulut?

      Delete
  7. Sebelum PRU 13, semasa UMNO dianggap 'bersih'(ok sikit daripada Pakatan Rakyat) dibawah Najib, PAS lebih suka bersekongkol dengan PKR (pro-LGBT, pro-murtad, liberal) dan DAP(anti-Islam/Melayu). Sekarang, bila sah-sah terbukti Najib seorang PM yang korup dan salahguna kuasa, PAS boleh pulak menyebelahi dengan UMNO Najib.Nampak sangat yang PAS adalah parti yang "tak boleh pakai" dari dulu hingga sekarang untuk dijadikan sebagai alternatif kepada UMNO.

    ReplyDelete
  8. Parti lain berpecah, tapi pas tidak. Habis, pan tu apa? Pan datang dari planet asing kot. Habis mat sabu dulunya pernah jadi timbalan presiden bertaraf makhluk asing ye....

    ReplyDelete
  9. Tak sangka dalam parti PAS pun ada makhluk yang suka pecah belah macam dalam UMNO ...kewujudan PAN bukti perosak sedang menonjol selama ni jadi duri dalam daging sekarang jadi peluru. dalam umno ada juga pecah belah team 3M tetapi tak sampai tubuh parti baru...semua suka Islam kat Msia suka berpecah kot agaknya. Last2 rakyat mangsa lakonan ahli politik semua kejap sekutu sekejap musuh sekejab tidur sebantal sekejap tidur luar...mimpi tetap sama...putrajaya demi kekayaan dan penindasan... hanya hubungan baik dua parti PAS sejati dan UMNO sejati shj yang mampu kuatkan ISlam kat Malaysia ni walaupun tidak dinafikan dalam sekumpulan kecil dalam UMNO tak sebaik ulama dalam PAS sebab kita ni manusia...itu sebablah tidak semuanya sempurna...tetapi lebih dari Mat Sabu..suka jual labu..hahahah

    ReplyDelete