Google+ Followers

Sunday, February 26, 2017

BERSATU KECEK TAK LEPAS, UMNO PUN MUNGKIN MELOPONG

Dalam ketika pecacai nak jentik PAS pun tak berani. 

Dalam masa umno selangor merayu bekerjasama dengan PAS  di Selangor. 

Di saat umno sangat mengharap PAS tidak bekerjasama dengan BERSATU.

Tiba tiba Ku Li kata umno ada peluang rampas kelantan dari PAS. 




Ini kali PAS berhajat nak peluk gunung,  makan keliling. 




7 comments:

  1. UBAH simen 2.6,90j,...(tanbah) Tuala,Keranda...oh, *jgn lupa selit berus gigi ditelinga. pasanagan UMNO dan PAS dh nek minyak neh!

    ReplyDelete
  2. Aku sokong sebelum cerita bab 90j kita rampas dulu semua harta kekayaan yg dirompak Madey Pariah selama 22 tahun untuk 3-4 ekor anak2 puakanya tu.

    Sekor yg paling dhsyat iaitu Mokhzani, berniaga bodoh tak cerdik mana. Kot le Forbes ada listed ke anak pariah madey ni hebat.. xde pon..tp cmen kekayaan dia berbillion??

    Macai Pariah Madey, kalau dlm sejarah Malaysia Sultan pun tak hormat dia dh.. maki kutuk mamc tu je.. nampaknya mmg Tuhan mahu hina Madey Pariah ni ckup2 sebelum dia masuk kubur!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marah bebeno cacai ni..
      Bawak istighfar.
      Kikikikiki

      Berniaga bodoh tak cerdik mana.
      Kikikikiki

      Mcm berniaga 1MDB

      Delete
  3. Dlm Malaya ini bagi macai dedak berhala Madey, hanya MAdey shj boleh mengutuk dan caci org.

    Org lain kalau balas balik dianggap biadap, tak kena 'jasa'
    Madey je yg boleh di kenang jasa.. tp org lain semua xboleh

    Madey boleh hina org yg dpt bantuan kerajaan BR1M sebagai dedak haiwan..tp kita tak boleh ckp rompakan dedak oleh MAdey untuk anak2nya sbg dedak haiwan.. wpun itu jelas merompak secara terhormat

    Madey je boleh hina ulama. Ulama xboleh tegur Madey nnt Ulama tu kena caci maki dan konon ada kenderaan mewah..

    Keluarga Madey je layak mewah naik jet ada lamboghini porche semua tu.. otg lain xboleh.. jatuh hukum 'haram'.

    Org lain xboleh dpt apa2 duit dr Kerajaan luar/ Arab sbb MAdey xpernah dpt. Jadi siapa yg dapat dituduh mencuri.. cemburu tahap babie!

    itulah bangsa penjilat Madey Pariah.. mereka hidup dlm dunia gila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merompak?
      Dollah kemudian najis bertahun2 atas takhta xde buat apa2 pun.

      Ko jensyok sendiri ni cai.
      Rompakan melalui 1MDB xmasuk skali cai?
      Bnyk negara yg xde RUU355 dh mulakan siasatan

      Delete
  4. Yeelah penyokong pencuri.habis lanun jual tanah..org spesis macam kau banyak.orang. tak mampu nilai curi th salah...kesian makbapak kau dapat anak bingai..rasuah pun bole padanla bingai...hidup lanon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak penchuri yg umur 90an tu ke yg ko mksudkn chaii?

      Delete