Google+ Followers

Sunday, February 19, 2017

JOM PAKAT PAKAT SOKONG PAS

Jika:
1) Saman SR dan menang
2) Saman Husam Musa dan menang.

Mulakan dengan saman (kita sokong 50%)
Kalau menang,  tanda betul (kita sokong lagi 50%)

Buat sekarang, sebelum PRU.
Jangan saman menjelang PRU untuk jadi modal berkempen.

Kalau ikhlas,  rakyat nampak dan sokong.
Kalau tidak,  memang ke longkang.

Rakyat bukan lagi bodoh.
Yang bodoh ada sekitar 6% sahaja lagi.

29 comments:

  1. Hahahahahahaha...........

    ReplyDelete
  2. mungkin yg 6% tu ialah engkau kot, manalah tahu. menyondol tak tahu hujung pangkal

    ReplyDelete
  3. KD
    Betul and tepat sekali.
    Rakyat tau betapa bahalolnya pemimpin pas and ahli pas.
    Pie bentang kat parliament laa bukan kat padang
    Rakyat tau Hadi pun dah jadi najib...dua dua terima duit rasuah dan Tak berani saman sampai laa nie.
    Buang Lebai kat kepala tu...no point
    Org yang bodoh dan bahalol Saja Akan sokong pas dan umnobn !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha komen org sakit jiwa.. meroyan tk tntu pasal..
      itu himpunan moral. slh satu bentuk kebebasan.menyatakan kebenaran. mmg akn dibentangkan di Parlimen, apa yg ko panass sgt mcm syaitan kena bakor??

      pening dapig nk counter attact dgn.mamak kerala.. hrp2 IJN prepare katil special utk sambut Madey...

      Delete
    2. moral kepala otak hang !!!
      org makan duit haram macam hang saja akan support benda tak masuk akai
      dah dua kali diberi peluang, awat tak berani nak bentang ??? awat hang ingat rakyat tak tau ka pas bahalol nie nak kaleh isyu duit haram drp najib pencuri !!!
      sebenaqnya hang nie bukan sakit jiwa tapi dah banyak duit haram masuk, sebab tu hang tak ingat dunia dan akhirat dah !
      bila najib bangsat nak saman WSJ ???
      bila hadi awang dan pas nak saman SR and Husam ???
      org yg bahalol dan bodoh saja akan sokong umnobn dan pas u turn

      Delete
  4. amacam kd. dalam ko dok balun pas balun umno balun projek himpunan mega ruu355, maka berduyun rupanya manusia berupa rakyat malaysia yang sokong. berpuluh ribu punyanya yang sokong ruu355 tu. mereka tak baca rupanya kempen ko kondemkan projek presiden pas yang disokong oleh majoriti mp umno tu. oh ya, ada la jugak rupanya satu group yang buat kempen bantah ruu355 tu kt shah alam. tapi dengar cerita ada la berapa kerat yang datang nak bagi semangat kt siti kasim. ko pegi tak ke situ kd? oklah kd, aku nak mudahkan jalan cerita. dalam lebih 90% blogger yang anti kerajaan ni rupanya tak langsung memberi kesan kepada kempen korang. dorang tak baca blog beb, dorang lebih advance dapatkan maklumat. dari surai, masjid, kuliah agama dalam tempat2 tertentu. itulah kd, kerja baik ni memang akan ada yang menentang dengan memberi beribu justifikasi tapi kuasa Allah tiada siapa yang mampu lawan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah! Subhanallahilazim.. Allahu Akbar. "Wamakaru Wamakarallah.. WALLAHUKHAIRUL MAAKIRINN"

      ini yg DSN sebut 93.6 blogger BANGANGG! mmg mkn sumpah beliau jd Bangang selamanya!

      Delete
    2. Banganganye cacai najis.
      Najis kata blogger BN yg bangang.
      Golongan 6.6%.
      Xpe segan silu tukar jdk anti bn pulak.
      Mcm najis jugak, xde segan silu lg utk menipu

      Delete
  5. 9.49 adalah anjing najib KD....tergolong dalam 6.6%
    Mungkin baru dapat duit haram fr najib pencuri kot....sebab tu tulis panjang Si kit tapi nampak macam otak lembu Aja
    Punya Lah bangang nak lulus kena pie parliament laa bahalol oooi, bukan kat Padang.
    Bila Hadi nak saman SR and Hisham ???
    Ataupun nak ikut najib pencuri duit rakyat....SELASA ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen org2 yg tak kenal Allah Taala. Kasihan..

      Delete
    2. 10.30 pm; agaknya anjing nak mencari kawan berspesis anjing jugak. mana tidaknya, asyik menggelar pengkomen lain sebagai anjing. asal tak selari dengan kepala dia, kena hukum jadi anjing. takpelah, mungkin anjing sedang mencari spesis dia. kalau beragama Islam, agaknya kenapa nak tentang ruu tersebut? dah baca draf ruu tersebut? ada klausa menyebut dlm ruu355 ada undang2 potong tangan, pancung kepala atau rejam sampai mati? kesian korang, permulaan nak menegakkan hukum Allah ditentang macam firaun menentang nabi musa. korang yang beragama Islam ni, apa sumbangan korang untuk agama? kalau untuk menyokong sebeginipun korang gagal apa korang nak jawab di akhirat kelak? korang ingatlah apa tindakan korang di dunia ni ada persoalan di akhirat nanti. adakah ruu355 ada kaitan dengan lanun, 1mdb, 90 juta, dengan umno, dengan pas atau parti politik lain? korang tak payah jawab di sini, jawab dalam hati korang.

      Delete
    3. Adakah ruu355 ada kaitan dgn lanun 2mdb 90m umno n pas?...kanak2 pra sekolah pun ada jawapan nya

      Delete
  6. PAS sudah tidak ada penyokong terpaksa tumpang sokongan pendedak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish2 butakayu ke ko ni.. yg berpuluh ribu kt pdng merbok tu macai ahli dapig ke ahli pas?

      Delete
  7. DS Najib Razak akan tiba di IKIM ptg ni.untuk ulangtahun 25 tahun IKIM.syabas DSN konsisten dgn Agenda umat.. makin terbakor lah puak pularlist liberalism.. pendedak mamakutty

    ReplyDelete
    Replies
    1. najib pencuri duit rakyat ka ???

      Delete
    2. anon 11:21 dah panas bontot. perut pulak dah memulas nak tercirit. lantak kaulah dol, tulis apa yg ko nak tulis. nak menyumpah ke nak memaki ke, ada persoalan nanti di akhirat. jangan cakap orang lain juga lagi berlambak salah, masa di akhirat nanti tak ada peluang nak petik nama orang. jawab sendiri apa amalan korang.

      Delete
    3. Kikikiki...
      Joget2 atas pentas xingt plk islam.

      Negara dilanda musibah pi main golf kt hawaii.
      Suami pulak shopping guna duit src.

      Nk dekat pru blakon la ingr islam blk

      Delete
  8. Penyatuan umat melayu islam sudah semakin ketara....makin kelam dan makin sasau lah nampak nya puak-puak liberal ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BERSATU UNTUK AGAMA KER???????ATAU BERSATU UNTUK PENYAMUNNNNNNNN?????

      Delete
    2. istighfarlah wahai anon 12:55. tak ada keuntungan di dunia apatah lagi di akhirat dengan watak antagonis kamu menentang ruu355. benda baik untuk agama beginipun kamu perolok-olokkan dengan takwilkan kepada perkara lain. kalaupun kamu pernah makan buah pelam jiran kamu tanpa izin, tidak adakah peluang kamu untuk berbuat kebaikan dan kebajikan lain? kenapa tutup pintu2 kebaikan yang terbuka dengan memperolok-olokkan proses menegakkan hukum Allah? tak kiralah jika tun mahathir berfikir ruu355 tidak berperlembagaan sebab itu pendirian liberalis dia, adakah kamu kena serahkan hidung kamu untuk dicucuk oleh beliau dengan menurut sahaja pendapat dan pandangan dia. biarlah dia dengan pendapat dia tentang ruu355. kamu boleh sahaja berbeza pendapat berkaitan ruu355 dengan tun mahathir tetapi berada pada landasan sama menghadapi lanskap politik negara ini. jangan jadi seperti lembu sebab Allah jadikan lembu tanpa akal tetapi berotak sedangkan manusia dijadikan berotak dan berakal.

      Delete
    3. Nk tegakkkan ruu355 xperlu berhimpun dipadang.
      Bentang diparlimen. Tu baru betul nk laksanakan ruu355.

      Anta jamil konon2 najis islamik.
      Tp time thaipusam xperlu plk najis anta wakil.
      Najis dgn zahid xde halangan utk hadir.

      Knp cacai xnk sembang kehadiran najis di sambutan thaipusam dan tidak pula H355?

      Delete
  9. pengkomen2 ruu355 yang menentang namun beragama Islam. adakah anda sanggup dikategorikan sebagai beriman dengan sebahagian ayat Al Quran namun kufur dengan sebahagian lagi? jawab dalam diri dan hati masing2....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku yakin ruu355 akan lulus selulusnya selepas ini.....syabas tghh dan dsn.......TAPI JGN PULAK NAK DIJADIKAN MAINAN POLITIK......TAKUT KUFURRRRRRRRRR.....HUHUHU

      Delete
    2. JANGAN BERMAIN DGN ISLAM.....TAKUT KUFURRRRRRR.........

      Delete
    3. HATI HATI KOMEN BILA MELIBATKAN AGAMA....TAKUT KUFURRRRRRRR......
      AGAMA BUKAN MAINAN UNTUK MEMENANGI PRU.....TAKUT KUFURRRRRRR

      Delete
    4. TENGOKLAH KEPUTUSAN DIAKHIR NANTI SAMADA SIAPA YG KUFUR.........TAKUT RUU355 DIJADIKAN SEBAGAI MODAL POLITIK......NANTI RAMAI PULOK YG KUFURRRRRRR........HAHAHA

      Delete
  10. RUU355 semudah itu pendedak samakan dengan Islam, patutlah mudah dibengongkan.

    Siapa tentang RUU355...kufurrr... Pulak si bangang bagi hukum.

    ReplyDelete
  11. Memang banyak komen merapu. Meletakkan Islam atau tidak seseorang itu ke atas RUU 355 ini. Ini kayu ukur keislaman yang baru pula?.

    Hati2. Ditakuti jatuh ke dalam perangkap dosa besar mendakwa kitab manusia sbg kitab Allah,'maka celakalah orang2 yg menulis kitab dengan tangan mereka dan kemudian berkata 'ini adalah dari Allah' untuk menjualnya dengan harga yang murah'.

    RUU355 hanyalah undang-undang ciptaan manusia. Isi kandungannya adalah untuk beri taring lebih kpd mahkamah syariah tetapi kelihatannya ia bermatlamat politik terdesak manusia yang telah kehilangan sokongan.

    Kalau RUU355 ini kerja ikhlas maka sila ambil tindakan wajar ke atas pelakon spendar besar tu. Kalau ikhlas sila bentangkan, bahaskan dan luluskan di parlimen dan bukan bawa ke jalan raya.

    Tun M telah pinda perlembagaan dengan cemerlang tanpa perlu membawa urusan mudah sebegini ke jalanan. Bawa ke jalanan ni ikhlas atau retorik?

    Siapa speaker parlimen hari ni? Bkn UMNO kah? Kalau UMNO benarkan pembentangan maka untuk apa ke jalan raya?

    Siapa pula yang minta penangguhan? Bukan PAS kah?

    Di antara ikhlas dan sandiwara mudah saja nak lihat.

    Yang ikhlas akan merancang dengan apa yang ada di tangan.

    Yang bersandiwara pula hanya akan beretorik dan berangan-angan.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete