Google+ Followers

Saturday, February 25, 2017

SAKI BAKI PEMIMPIN HAMPEH


Mana nas dan petikan hadith yang dia ni ambik untuk meringankan rasuah dari lain lain dosa besar. 

Bagaimana pula yang menentang rasuah,  apakah mereka itu lebih hina dari yang berjudi dan berzina hingga tidak boleh bekerjasama. 

# Apakah ini proses menghalalkan 90 juta (????)

24 comments:

  1. Indonesia paling ramai islam dan bnyk juga rasuah.
    RM1=Rp3000.

    Mungkin ini target dia

    ReplyDelete
  2. sasaran rasuah nombor satu di dunia. orang islam di malaysia 20 juta lebih beriman daripada orang islam di dunia kerana pemimpin rasuah hanya 20 orang menteri, 20 orang ksu, 20 orang pengarah, 20 rang ahli peniagaan, lebih seratus ribu kakitangan kerajaan yang rasuah. jadi negara terbantut. hakim syarie rasuah, hukuman denda 100000, penjara khalawat lebih tinggi daripada mencuri. idea baru negara islam impian pemimpin muda pas. kalu bapaknya berkawan dengan syaitan, anaknya ni berkawan dengan apa agaknya?

    ReplyDelete
  3. Eh!!...siapa ni??...bangang sungguh...buat malu TGNA saja ni,kalau saudara2 nak tahu si Nik Abduh ni perasan cerdek ....pada hal orang Kelantan tak kenal pun deme ni.....asyik dok bergayut dengan nama bapa je!!....

    ReplyDelete
  4. Sayang sekali, anak tak ikut bapak dia....
    Nampak sangat kebodohan dan menyokong najib pencuri duit rakyat !!!
    Orang yang bahalol dan bodoh Saja Akan sokong pas parti yg terpesong drp ajaran islam...sayang sekali perjuangan Nik Aziz disiasiakan oleh anaknya sendiri dan Hadi awang
    Bila nak saman SR dan Husam ???
    Selasa jugak ka Wahai Hadi dan Tuan Ibrahim ???
    Rakyat nampak dan dok tunggu nie....RM 90 juta

    ReplyDelete
    Replies
    1. bapak borek anak rintik... bezanya perjuangan bapak lebih perkauman dan kepartian. perjuangan si anak pula ingin hidup senang lenang jd jutawan..

      Delete
  5. Ada ke negara di dunia ni yg menghalal kan rasuah?

    ReplyDelete
  6. Saki bki blogger hampeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3:50 pulak saki baki 6% yang tak habis lagi sembelit....tuh yang angin taik naik kat kepala...kan?

      Delete
  7. Lihat bangsa cina mereka satu bangsa dengan berbagai kepercayaan beragama. Mereka bangsa yang maju dan bersatu.

    Melayu satu bangsa dan satu agama tapi berpecah2 kenapa? Siapa yang memecahkan mereka kalau tidak ulamak, ustad dan ustazah dan kadam2 mereka yang bodoh ini.

    ReplyDelete
  8. Cap bunga meroyan sunguh... cemas dah... grlabah ssgt... tanda mamak naknpupus awal.. saki bakinoenjajah bangang dan pluralist yg perlu du simen secukupnya PRU14 nnnti....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 404. Cemas kepala butoh baoak hanh. Bingai. Nak datang siji hg bagi hujah -diman betulnya bagi discount pada perbuatan rasuah. Elok oun hang kna maki.

      Delete
  9. CAP BUNGA MEROYAN SEBAB NIK ABDUH SUDAH PAKU RAPAT TUN MADEY...ANAK BERANAK TUN MADEY SEMUA JUTAWAN.....TANYA SAT MAI MANA DUIT TU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payahlah terpekik terlolong... tu raja arab saudi dah sampai tu... pergi la mintak balik baki 2.6 bilion yang najib pulangkan tu... tak pun korang pakat2 la sambut raja arab tu ramai2...pakat2 jilat keliling abis sampai celah kangkang... kalau dia tak bagi kat kau orang sebilion dua mungking dia boleh bagi lagi kat najib 26 bilion pulak... kau orang pakat2 la tadah tangan mintak dedak dengan najib tu...buat apa susah2 nak terpekik terlolong...?

      Delete
  10. Tarantula nie anjing najib yg baru ka ?
    Or sama macam anjing suharli Cuma tukar Nama Aja ?
    Or anjing dalam golongan 6% ?
    Apa pun rakyat Tetap bersama Tun M...berani kerana benar....bukan lari or stop pemberita Tanya....Kecuali TV3 suku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tarantula ni kira otai juga la cuma jarang singgah kat blog ni,semenjak blog ibm da senyap dia pun singgah la kat sini.dia regular kat blog tu bersama-sama dgn dina.

      Delete
  11. Dah sah terang benderang. Memang Pemimpin hampeh.
    Rasuah pun dh diputihkan. Ini mesti percubaan PAS utk dhobikan duit 90j
    .
    Kalu masih ada malayu yg akui islam tapi masih tak dapat hidu, memang double hampeh la dia.

    ReplyDelete
  12. Siapa yang dia nak bela tu?

    ReplyDelete
  13. Bongok macai madey laknatullah. Dia tk putihkan rssuah tp dia sbg ulama membuat bench mark berkaitan pemberat dosa dlm Islam.

    Dibandingkan dgn rasuah dosa tak sokat dn minum arak lbh buruk dh dhsyat krn blh runtuhkan Agama.

    Yg peliknya knpa macai trlalu agungkan cerita rasuah dr sgala dosa berat lain spt menolak hukum Islam dn spt pemerkasaan ruu355?
    Klu nk ikutkn cerita rasuah tu berat, madey dn ank2nya dlu yg kena ditngkp dn dihukum.

    Knpa macai hnya gunakn cerita rasuah ni sbg alat perkakas politik?

    Beranikah macai ckp dosa tak solat atau minum arak itu lbh ringan dr rasuah sdgkn dlm Al Quran tlh dgn jelas dn terang menyatakan itu adalah dosa2 yg berat.

    Jgnlh mmbodohkn org lain. Org yg fhm Islam akn nmpk apa mksduh Nik Abduh. krn nk jatuhkan umno dn najib maka macai makin meroyan dn loyar buruk dgn bab hukum Islam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hukum Islam tidak kenal Mahathir atau Najib. Kenapa Abduh cuba nak ringan ringankan dosa dan perbuatan rasuah seolah tidak menyumbang kepada kejatuhan sese
      buah negara, seolah olah rasuah itu biasa dan lumrah dan boleh diketepi dan dimaafkan (?)

      Delete
    2. Kenapa pulak macai MAdey cuba ringankan dosa syirik dan kufur Aqidah spt puak Bershit, menolak hukum Allah dan anti hukum Islam spt Marian Madey buat?

      Kenapa asyik fokus rasuah shj? apakah kerana mahu menutup rasuah diri maka dituduh org lain bertalu2? Dlm Islam dosa apa pun boleh bertaubat tp doa syirik dan mensekutukan Allah dan menolak hukum Allah itu paling besar dan tidak diampun Allah

      Terang2 menghina RU355 yg cuba mahu menaikkan kesucian undang2 Islam supaya tidak dipermainkan. Tapi puak madey menhina mencaci dan menentang. lepas tu 24 jam asyik meratib rasuah rasuah.. habis tu dosa2 berat lain apa pasal tak sebut?

      Dosa menyamun 22 tahun dulu membunuh org yg tk berdosa mencuri wang rakyat dr Tabung2 amanah.. apa pasal tak ckp?

      menipu dan membelit je keje macai madey. Tiada siapa meringankan hal rasuah. Hari2 SPRM skrg tangkap jerung ke bilis ke. tinggal yg tak tanggap Mahazalim Bapak Kepada Segala Perasuah dlm Negara >> Mahadey Mohamed Kutty Laknatullah ini!

      Tngkap org ini dan anak pinaknya nescaya amanlah bumi Malaysia ini dr fitnah dan rasuah!

      Delete
    3. RUU 355 undang2 islam ke cai.
      Bak mai mana rujukan

      Delete
  14. Dlm bertalu-talu madey pariah laknatullah menghina dan menyerang Najib dgn macam2 kutukan.. tp Penjaga Dua Masjid Suci.. Raja Salman berkenan untuk bertemu DS Najib.

    Sedangkan dlm protokol biasa Raja Saudi lebih banyak menerima mengadap dr Baginda sendiri pergi mengadap org lain.

    Alhamdulillah..kemulian tidak dapat ditutup dengan fitnah mahazalim. Allah Maha Besar. 700 delagi datang bersama dengan 7 buah pesawat khas.. Madey dan barua2nya mesti bernanah hati tak sangga2..

    Lepas ni derma billion masuk.. madey akan meroyan sampai tercekik. Aku minta supaya Saudi bg lg derma dn Madey akan lawan habis2an round 2.. kita nk tgk apa akan terjadi. Lim Kits Sial boleh join sama2 skrg. MArina boleh angkat geng homoseks lesbian utk bantu daddy dia.. sambil mdisokong oleh gereja katholik..

    go madey go.. kah..kah..kah..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raja Salman bukan dtg semata2 nk lawat najib.
      Indon pun dia pegi.
      Xpayahlah desperate sgt nk credit.
      Sebelum dia smp msia 2 biji maybach dia dh smp indon dl.

      Delete
  15. shopping mercenary kot, houti dh mula kasi panas sama saud

    ReplyDelete