Sunday, December 13, 2009

Nik Aziz semakin maksum -kini tidak boleh disentuh


"Saya ingatkan kepada semua sekiranya Tuan Guru, Datuk Nik Aziz disentuh oleh mereka kita tidak akan teragak-agak untuk bangun bukan saja daripada Kelantan malah Kedah dan seluruh negara akan turut sama mempertahankan Tuan Guru kita." Dato Seri Anwar Ibrahim...


Harapan Anwar, ungkapan yang sama akan keluar dari mulut Nik Aziz untuk mempertahannnya dari disentuh oleh sesiapa termasuklah kes liwatnya yang dilewat lewatkan.

Taktik kebudakan Anwar ini pasti akan 'termakan' juga oleh pengikut Nik Aziz yang menyangka Anwar betul betul bermaksud demikian atau sangat sayang pada Nik Aziz.

Anwar mendapat ilham baru untuk menggunakan Nik Aziz dalam cubaannya menghalalkan satu lagi reformasi jalanan untuk mempopular dirinya dan mengalih masalah dalaman PKR dan PAS ke satu yang lebih membakar emosi.

Sikap psikologi Anwar dalam mendewakan Nik Aziz adalah selari dengan sikap Nik Aziz sendiri yang kononnya mana mana pihak yang menentangnya adalah menentang Islam.

Niat jahat keduanya kini meletakkan Nik Aziz dan Anwar sudah sama darjat,sama pendendam, sama sesat, sama hipokrit dan keduanya akan punah akibat kegopohan mereka sendiri.


p/s

Perkembangan terbaru UMNO: Nazri gambarkan dia hero yang didiamkan oleh bossnya yang berlagak diktator dalam isu kritikannya terhadap Mahathir.

1 comment:

  1. Maksum kat Malaysia ade beberape peringkat tangga:
    1.Maksum biasa
    2.Maksum kehormat
    3.Teramat maksum.
    4.Maksum berseketu.
    5.Mak Sum .

    changkat lobak
    arjuna waspada

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...