Friday, December 25, 2009

Takkan nak tunggu pondan tegur baru si mamat ni nak letak jawatan..


Mana nak letak muka si mamat ni sekor bila wanita mencabarnya letak jawatan. Takkan nak tunggu pondan cabar dia pulak kot....

Selama ni hebat sangat dia berkokok dan menyalak, kita tengok apa pula komen dia bila kena batang idung sendiri..

Tahniah dan syabas kepada kepada Kamalia yang mendahului 'jantan jantan' lain dalam UMNO dan BN kerana berani tegur Nazri..

KUALA KANGSAR 25 Dis. - Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz dicabar meletak jawatan sebagai Ketua Whip Barisan Nasional (BN) kerana gagal memastikan wakil kerajaan hadir semasa pengundian meluluskan Bajet 2010 di Dewan Rakyat baru-baru ini.

2 comments:

  1. Mamat botak tu sekarang tak boleh sebut pasal melayu.pantang dia...nanti rasis.ibarat kokok berdera-derai,ekor bergelumang tahi.

    Dia nak samakan tindakan kurang ajar dia kat tun macam tindakan Tun tegur Allahyarham Tunku.Sedangkan dia sikit pun x de tokoh cam Tun,cakap cam orang x skolah,kurang ajar.Cuba tengok cara tun berhujah,penuh dengan fakta,tepat...pesal le najb lantik dia jadi menteri...

    ReplyDelete
  2. DIA HEBAT..
    BERJAYA TIGA ZAMAN

    MAHATHIR DI LAWAN ZAMAN MAHATHIR
    PAK LAH
    NAJIB

    NAZRI NI KEBAL ORANG NYA

    ReplyDelete