Sunday, December 6, 2009

Nik Aziz - senjata makan tuan


Nik Aziz yang dulunya gagah, disanjung dan menjadi harapan dan sandaran kini lemah, longlai dan perlu dipimpin dan terpaksa 'disandiwarakan' untuk dilihat masih gagah.


Segelintir penyokong PAS yang dibantu sepenuhnya dari parti pembangkang lain akan meneruskan 'sokongan' kepada Nik Aziz yang kini mula hilang sokongan dari kepimpinan partinya sendiri, hilang sokongan dari ahli luar PAS Kelantan dan hilang sokongan dari segelintir ahli PAS Kelantan.


Nik Aziz yang cuba menggagalkan usaha kerajaan perpaduan atau kerjasama UMNOPAS yang diketuai Hadi Awang kini bersendirian dalam cuba menyelamatkan maruahnya yang tercalar dengan isu penajaan haji dan doa laknat yang tidak kena tempatnya.


Senjata makan tuan..


Thousands rally for Nik Aziz in KL
posted by Abdul Rahim Sabri at
Malaysiakini - 35 minutes ago
The rally was held to support PAS spiritual leader Nik Aziz Nik Mat who is under fire from Umno.

7 comments:

  1. patut pun, semua benda tak lembek,

    ReplyDelete
  2. kesian la...politikus tuan ni jangan la kacau dia.. abe.

    ReplyDelete
  3. kes kereta jatuh di KB Mall

    cepat betul Allah makbulkan doa 'Bala' Ahlipas yang meminta org zalim dijatuhkan hukuman ..

    wallahualam

    ReplyDelete
  4. gapo kes keto jatuh KBMALL ???
    keno mengeno dengan doa..
    hahha ah ha parok kalu tok reti islam gak tosoh kecek pasal doa lahh
    islam dengan cara islam kapir dengan cara kapir ;aa

    mung ni jenis tok kenal orang ni nok kato gapo tok tau...

    ReplyDelete
  5. Wano demo , nasib baik NAjis dok jatoh atas palo demo ....

    ReplyDelete
  6. Amende mu matrengganu...stadium baru hok rutuh tu sbb balo la tuh...buat masjid besar2 bkn nk wat ibadat, sj nok makang duit..sbb tu la tubik imej kepala JIN dkt masjid kaca@plastik tuh.

    ReplyDelete
  7. demo napok ngn mato sendiri ko imej kepala jin tu?jgn dok fitnah koksir!!
    apa kena mengena kepala jin ngn masjid besar?
    dah org buat masjid besar2,comel2 kita syukur je lah..
    gi la pakat2 UMNO n PAS penuhkan masjid tu!!
    kita kan sama2 islam..
    dmo ingat masjid di kelate semua penuh ko?
    setahu kwe byk lg hok kosong n kotor tanpa penjagaan!!!
    wallahualam..

    ReplyDelete