Thursday, February 4, 2010

Najib Hilang Kawalan..

Yang Tersurat:
Kedutaan asing intip maklumat sulit negara – Zahid Hamidi
KUALA LUMPUR 4 Feb. – Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi mendedahkan terdapat kedutaan asing di negara ini yang menggunakan Atase Pertahanan mereka bagi mengintip maklumat sulit negara terutamanya berhubung soal ketenteraan.
“Saya akan jelaskan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tentang perkara ini sebelum tindakan susulan diambil dan maklumat terperinci mengenainya didedahkan,”

Kata Najib"
“Saya perlu ada maklumat dulu sebelum dapat buat sebarang komen mengenai perkara tersebut,” jelas beliau.

Yang Tersirat:
1. Zahid dah bagitahu 1Dunia tentang 'kebocoran' ini tetapi Najib belum dapat beri apa apa penjelasan kepada 1Malaysia - Zahid mendahului Najib.

2. Siapa Menteri Pertahanan pada masa itu? - Zahid nak bagitau, dia Menteri Pertahanan sekarang yang buat kerja, cekap dan inteligent.

3. Siapa Zahid dalam politik - dia adalah Naib Presiden undi terbanyak dan layak untuk Timbalan Presiden dan Presiden sekaligus ada harapan Timbalan Perdana Menteri dan Perdana Menteri - maksudnya 'lagi cepat lagi bagus'

4. Lu fikirlah sendiri.

6 comments:

  1. sejak zahid jadi menteri pertahanan ada jee yang bocor...enjin laa maklumat sulit etc...aku terbau sesuatu yang tidak kena...isu ni pula dihebah semasa anwar sedang dibicara...nak divert ke hapa si zahid nih?

    ReplyDelete
  2. salam alaikum...
    apa kerja si zahid ni...?????
    memang betul la.. ngapa nak bagi tau
    satu dunia... satu Malaysia...
    pasal KEBOCORAN MAKLUMAT PERTAHANAN NEGARA.....!!!!!?????

    BODOH KE BANGANG SI ZAHID NI...
    MEMANG SAH LA DIA NI MEMANG CUBA
    NAK MALUKAN PM TOK NAJIB...

    apa salahnya pergi senyap2...
    cakap bisik bisik kat telinga PM...
    bahawasanya...
    kat KEMENTAH ada banyak makhluk makhluk 2 alam...
    yang dok bocorkan maklumat rahsia negara...

    si zahid ni tau tak apa yg dah dia cakap tu...
    dia gheti tak apa yg dia sebut kat satu Malaysia ni...
    dia sedar tak apa yg dia luahkn dari dlm mulut dia tu...
    memang sah bodoh bangang bongok
    bahalol tolol bengong tongong ada MENTERI PERTAHANAN mcm dia ni...

    ReplyDelete
  3. zahid = bodoh, bangang, talibarut PR,agen CIA, kroni anwar CIFU

    ReplyDelete
  4. Salam Kluangman,

    Katakan zahid takde apa2 agenda masa dia dedahkan pada umum :

    - apa tujuan dia umumkan benda rahsia tu? Dia nak rakyat tahu ? ok....bila rakyat dah tau, then what ? saja2 nak kongsi cerita kot

    - Dia expect rakyat buat apa lepas tahu hal ini ? Embassies mana dia tak cakap..kalau tahu, boleh gak rakyat belajar2 jadi spy, ikut je mana2 orang asing yang kerja kat kedutaan luar

    Zahid nak apa ??

    ReplyDelete
  5. Jangan biarkan musang berbulu ayam dalam reban.

    ReplyDelete
  6. Tak tahulah apa yang tersirat dalam kepala otak Zaid ni ,tetapi yang jelas Zaid telah melangar tatarcara ,dengan megahnya menhebahkan sebelum mengambil langkah yang sesuai, saolah-olah memburukkan seseorang atau sesatu pehak dan mengatakan diri sendiri tidak bersalah dalam hal ini.
    tidakan seperti ini sangat kebudak-budakan tidak sepatutnya tindakan seorang menteri yang berkaliber dan bertangongjawab.

    ReplyDelete