Tuesday, March 23, 2010

PDRM KDN RETAK

http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=25647:pdrm-hishammuddin-retak&catid=1:utama&Itemid=50

Oleh kerana kedua dua pihak, Musa Hassan dan Hisham saling berteka teki siapa pihak ketiga yang mempengaruhi PDRM maka wajar Pakatan Pembangkang diketuai Anwar dan Lim Kit siang yang popular digelar penjolok untuk menyiasat dan mendedahkan kepada umum.

Anwar tidak perlu tunjuk handal dengan sering keluar negara kononnya memberi syarahan berdegar degar kepada orang asing sedangkan dalam negara, politik rumahtangga kucar kacir dan tanggungjawab kepada rakyat terbiar dengan dia lebih banyak memberi hal dan tumpuan kepada isu peribadinya.

Semasa dalam kerajaan dan kini di luar kerajaan, apa sumbangan besar Anwar???? Dia lebih jadi 'penghibur dan pemanas' politik tanah air yang lebih menjurus kepada kerosakkan dan huru hara.

Raja Petra mungkin boleh menghangatkan lagi 'situasi' ini dengan maklumat separuh masaknya.


Inilah kerja yang rakyat mahu pembangkang buat untuk memastikan mereka akan dipilih sekali lagi untuk mengimbangi kuasa BN.

3 comments:

  1. Macam mana tak retak.

    Cuba baca akhbar bualn-bulan yang lepas dan berita RTM.

    Banyak cerita dan berita yang memaparkan kejayaan Menteri Dalam Negeri bukan nya kejayaan PDRM keseluruhan nya.

    Apalah Menteri Dalam Negeri kalau PDRM tidak menjalakan kerja mereka secara professional.

    Kata orang" LEMBU PUNYA SUSU SAPI PUNYA NAMA "

    ReplyDelete
  2. Anon: Betul tu dan terima kasih. Kita minta pembangkang korek dan umumkan,rakyat perlu tahu kedudukan sebenar kerana jenayah makin tidak terkawal, pendatang makin berlambak - apa yang PDRM dan Menteri buat???????????????????????????????????????????

    ReplyDelete
  3. KLUANGMAN, KITA KENA BERTERIMA KASIH KEPADA PDRM KERANA MEMBUAT KERJA DENGAN JUJUR DAN BERSUNGGUH-SUNGGUH.

    KITA SEBAGAI RAKYAT MESTI MEMBERIKAN SOKONGAN TERHADAP PDRM TANPA BERBELAH BAGI DALAM MENJALAKAN TUGAS MEREKA.

    YANG MENJADI MASALALH BUKAN NYA PDRM TAPI MENTERI YANG BERTANGGUNG JAWAB YANG GILAKAN PUBLISITI DAN MENTERI-MENTERI DARI AGENCY KERAJAAN YANG LAIN YANG TIDAK MENJALAKAN TUGAS DENGAN BAIK.

    MARILAH KITA SAMA-SAMA SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA
    MENJADI MATA DAN TELINGA PADA PDRM, IMMIGRESEN, KEMENTERIAN BURUH DAN LAIN-LAIN AGENCY KERAJAAN AGAR JENAYAH TERKAWAL DAN PENDATANG YANG MELAKUKAN KESALAHAN DI-TANGKAP DAN DI-USIR PULANG KE-NEGARA ASAL MEREKA.

    MARILAH KITA BERSATU MENJAGA NEGARA KITA AGAR AMAN DAMAI SERTA MAKMUR.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...