Friday, March 30, 2012

Kalau bukan Tuannya, kenapa tawarkan yang palsu..

Kalau orang Melayu dan Islam nak  rasa 'kencing babi' seperti di Pulau Pinang, sila pilih Pakatan Pembangkang.

PAS hanya boleh dipilih jika mampu menerajui Pembangkang, jika sekadar mahu jadi lembu dicucuk hidung dan menjanjikan syurga palsu. Minta maaf.

Siapa yang kata ni?

1 comment:

  1. "Jika melawan UMNO tiba-tiba meninggal dunia, maka kita dikira mati syahid." - Kuliah Nik Aziz Nik Mat di Masjid Kg Pulau Melaka
    2 orang khawarij meninggal dunia terkena renjatan elektrik ketika sedang menggantung bendera PAS dan DAP.


    Gara-gara bersemangat untuk memasang bendera parti PAS dan DAP , dua rakan maut terkena renjatan elektrik apabila sebatang buluh yang diguna untuk menggantung bendera itu terkena kabel elektrik bervoltan tinggi di Kampung Tengah, Bukit Panau, dekat sini malam Jumaat.

    Rosli Hussin, 47, dan rakannya Mohd Daisan Ibarahim, 37, yang terjatuh dan pengsan selepas terkena renjatan elektrik itu, disahkan mati di tempat kejadian dan mayat mereka dihantar ke Hospital Tanah Merah.

    Abang ipar seorang daripada mangsa, Che Musa Mamat berkata adik iparnya, Rosli bersama empat rakannya ke kawasan itu untuk mendirikan buluh setingga kira-kira 12 meter untuk menaikkan bendera PAS dan DAP pada pukul 12 tengah malam.

    Ketua Polis Daerah Tanah Merah DSP Abdul Aziz Mahmood ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mengenai kejadian itu awal pagi Sabtu.

    Beliau menasihatkan orang ramai, khasnya penyokong parti politik supaya jangan terlalu ghairah bertindak memasang bendera politik sehingga mengabaikan keselamatan diri-Sumber.


    Read more: http://www.pisau.net/2012/03/mati-gantung-bendera-syahid-nik-aziz.html#ixzz1qhWotHjo

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...