Wednesday, September 5, 2012

Terima Kasih Pembangkang...

Wajar aku berterima kasih kepada pembangkang kerana semasa aku memilih untuk menyokong kerajaan sekarang, aku sebenarnya tidak pasti apakah pilihan aku itu betul

Tetapi hari ini, nyata pilihan aku tepat kerana pembangkang memang menjijikkan, penuh dengan taktik kotor semata mata untuk kepentingan peribadi dan bukannya untuk dan demi kesejahteraan rakyat agar dapat hidup dalam harmoni.

Bukan zaman Jepang sahaja ada Melayu jadi talibarut tetapi zaman sekarang pun ada Melayu sanggup jadi talibarut dengan sedikit upah...

Kerajaan dahulu dan sekarang banyak kelemahan dan kesilapan tetapi itu akan menjadi berganda kesilapan dan kesalahan kita yang lebih besar jika kita terpedaya dengan memilih pembangkang di PRU nanti - kluangman


No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...