Sunday, March 17, 2013

saolan bodoh untuk difikirkan pengundi....

kepada semua rakyat, semua penyokong parti, terutama pengundi marilah kita muhasabah dan muhasarawak demi neara tercinta, di antara najib yg bertungkus lumus mempertahan dirinya sebagai pm yg diserah paklah dan dng ketua pembangkang, anwar yg tergila melolong ceruk kampong nak sangat jadi pm maka wajarlah ciri2 yg patut pengundi utamakan iaitu yg mampu bekerja untuk rakyat.

adakah anda percaya anwar mampu lakukan jauh lebih hebat dari najib dalam membela rakyat?

adakah anda yakin faktor usia dan kesihatan tidak menghalang anwar aktif minda dan badan untuk tadbir negara ?

adaka anda yakin anwar tidak mempunyai kepentingan diri, keluarga, kroni
 dan 'balas budi' pada mana2 projek dan peluang?

adakah anda tidak kesah negara malaysia kelak mempunyai seorang pm bekas banduan jenayah, masih ada pertuduhan terhadapnya dan paling kerap turun naik mahkamah?

adakah anda tidak kesah jika rakyat bakal disaman jutaan ringgit sekadar bertanya saolan ulangan?

adakah anda tak kesah mempunyai pm yg mempunyai hobi dua alam?


apakah anda percaya najib telah mengundang dan berpakat secara rahsia dng pengganas kiram untuk menceroboh sabah dan mengorbankan tentera kita?

saolan terakhir - apakah anda yakin saiful akan termakan sumpah laknatnya sendiri - apakah sudah ada tanda2 sumpahan di muka saiful?

banyak lagi saolan, dipendekkan kesimpulannya -

pengundi harus bijak menilai, undilah kepada calon yg kemaruk sangat nak jadi pm, semakin kemaruk dia nak jadi pm semakin banyaklah jasanya nanti kepada rakyat.

1 comment:

  1. Undilah Pakatan Rakyat jika anda tak kisah anak perempuan anda nak kahwin dengan seorang perempuan dan anak lelaki anda nak kahwin dengan seorang lelaki. Undilah PR jika anda tak kisah dalam keluarga anda ada yang sembah Allah yang Maha Esa atau Allah "yang berkonsep trinity"atau to'pekong/berhala bermacam rupa dan bentuk.Undilah PR jika anda tak kisah keluarga anda ada yang makan babi dan minum arak dan ada yang tak.Tepuk dada tanya iman.

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...