Saturday, March 9, 2013

gelaran dari sultan sulu....nak simpan lagi ke

kepada penerima segala gelaran pingat dari sultan sulu aku seru supaya buang je lah ke perigi atau sungai...nak simpan, nak bangga lagi ke dengan kurniaan dari pengganas dan penceroboh yg membqunuh anak bangsa hingga ada yg jadi balu dan yatim..

anda semua tidak pernah berjasa pun pd sultan sulu kerana perlu membayar untuk dapatkannya dng pelbagai tujuan dan antaranya glamour dan syok sendiri...

dan paling menarik faktanya itu bukanlah sultan sulu yg sah...melarat dng wang ehsan kerajaan filipina tetapi masih bernafsu nak tawan negara.

apapun siapa dalangnya pasti meroyan kerana yg dirancang tidak diizinkan Allah..

jadi pada 'kawan2' saya yg masih bertitle dato' dari sulu dan kebanyakkan remaja tua yg aktif atau sokong umno, tolonglah campak benda tu ke longkang...

1 comment:

  1. Pingat??... baru aku ingat, ada org kita berbangga apabila menerima anugerah dari Sultan Suluk yg ternyata palsu,,. hidup pun melarat...aku setuju, pingat tu buang je dalam longkang...

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...