Sunday, August 10, 2014

Awas Khalid Samad... Khalid Ibrahim nak join parti mana...

Ketua Perhubungan PAS Selangor menjangkakan tidak ada pembubaran DUN dan tiada kemungkinan

Khalid menyertai PAS.

Jangkaan itu mungkin tepat selagi tidak ada usul undi tidak percaya dibuat dan hanya boleh dibentangkan bila DUN bersidang November atau apakah Speaker boleh memanggil satu persidangan khas yang segera?

Semua exco yang dilantik sekarang mempunyai risiko penyusunan semula terutama jika Khalid merasakan
keperluan berbuat demikian khususnya jika exco DAP bersikap menggigit tangan tuan yang melantik mereka. DAP juga tanpa segan silu menolak Khalid tetapi mahu exconya kekal !!! Jenis kemaruk jugga lah puak ni....

DAP dan PKR tentulah bersikap berhati-hati untuk mengarahkan DUN nya membuat usul tersebut kerana ia mampu menyebabkan mereka kehilangan segalanya jika ada ADUN mereka berpaling tadah. Yang tersepit sekarang siapa? Dan siapa yang nampak bodoh memecat Khalid ?

Jangkaan Khalid tidak menyertai mana-mana parti termasuk PAS ada kebenarannya kerana jika Tuanku Sultan Selangor berpendapat Khalid masih layak sebagai MB maka adalah lebih baik Khalid kekal bebas untuk menjalankan tugasnya tanpa terikat dengan restu dan arahan parti seperti berlakunya konflik sekarang.

Rekod perhubungan Khalid dengan Istana kini menjadi faktor penentu dan jangan ada pemikiran pada sesiapapun termasuk Anwar atau DAP yang mahu mempergunakan Anwar atau mana-mana cina yang ingin mempodohkan melayu untuk menderhaka kepada Sultan dengan membuat tekanan seperti demonstrasi atau reformasi.

Khalid Samad jangan cuba berlagak jadi hero !!!!

1 comment:

  1. ULASAN YANG TERBAIKKKKKKK

    INI YG KITA NAK, AJAR CINA BABI TU SUPAYA SEDAR DIRI......LAWAN JANGAN TAK LAWAN

    ALJUBS MESTI JEM

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...