Monday, August 25, 2014

Muhyiddin senada Mahathir cuma belum berani...

Muhyiddin telah menjalankan sebahagian dari tanggungjawabnya sebagai Timbalan Presiden parti untuk mengingatkan Najib bahawa teguran Tun perlu dipandang serius dan perlu ada tindakan.

Teguran Mahathir hampir 100% betul dan ianya menjadi garis panduan kepada rakyat untuk menilai najib sejauh mana tindakan susulan positifnya.
Jika teguran Mahathir yang masih ada pengaruh walaupun tinggal sedikit tidak diambilkira sudah tentulah suara rakyat yang lebih halus tidak akan diendahkan.

Najib yang dikelilingi kekebalannya atas faktor pengaruh, kroni dan kuasa wang jangan rasa terlalu selamat dan bijak !!!!!
Kekebalan yang ada kebebalan akan membawa mudarat.


8 comments:

  1. Apalagi Muhyiddin???

    Tendang saja di Najib lembab nak mampos dan ambil alih!!!!

    ReplyDelete
  2. Malaysia jahanam dengan adanya najib. Mohon kita beri peluang pada TSMY pulak tengok camna. Dulu TSMY semasa jd MB Johor pernah jugak jual Tanah Johor pada cina Singapore, harap kini beliau sedar kesilapan itu dan kembalikan semula kekuatan melayu islam sekarang.

    ReplyDelete
  3. TSMY dikatakan jual tanah kpd cina singapore semasa jadi MB adalah ungkapan umum yg memang ada didengari tetapi kekadang sebagai ayat pembunuh oleh musuhnya.

    Elok ada pencerahan sebenar dari mereka yang tahu. Bsgaimana pula muhyiddin sekarang...jika 2x5 dengan Najib...elok umno diturunkan shj sebab pemimpin selepas najib dan muhyiddin...spt muin. Zahed. Kj lagi le tak boleh pakai...

    ReplyDelete
  4. siapakah atau adakah ada lagi pemimpin UMNO sekarang ini yang ingin menjadi bangsa MELAYU ?. Tunjukkan !

    ReplyDelete
  5. Cari makan punya TPM. Play safe orang kata lah.

    Elok dipanggil Brutus namanya.

    ReplyDelete
  6. apa pulak asyik tpm ( he has done his part before ) macam mana yang ramai-ramai yang buat menyemak dalam kabinet tu? takkan semua dah bisu!

    ReplyDelete
  7. jom kita try, "TAWARAN HANYA KEPADA MELAYU". anda akan diberi wang tunai RM10 Juta seorang sekiranya anda sanggup bersekongkol dengan DAP sehingga DAP dapat menjadi kuasa pemerintah di Malaysia. ada sesiapa melayu yang setuju sila catat 'LIKE'... tawasan berlangsung sehingga pru14.

    ReplyDelete
  8. Teguran Mahathir amat bernas. Bukan soal nak menjatuhkan Najib. Tapi isu perpaduan amat lemah sekarang ni. Ramai sangat puak yang dah berani mempertikai hak Melayu, Sultan dan Islam.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...