Sunday, April 7, 2013

kempen kpd kawan melalui sms

sehari dua ni aku sebok sms kenalan2 yg dulunya aku memang tahu tegar menyokong pembangkang, alhamdulillah selepas beberapa bulan berlalu dng pelbagai peristiwa politik akhirnya 80% dari mereka nampak mula mula sedar ketemberangan pembangkang dan kini beralih untuk mahu menyokong bn.

paling ketara perubahan berlaku di sabah mencapai 100% dimana semua kenalan aku bertekad menyokong bn atas alasan hanya bn menepati janji dan peristiwa di lahad datu menyedarkan mereka niat pihak tertentu mahu menggadaikan keamanan  rakyat sabah demi politik peribadi mereka

tetapi masih juga ada terus degil, selepas mereka tewas dng fakta, alasan mereka undfi adalah rahsia...

peringatan akhir aku kpd mereka' undi memang rahsia tet#pi tetap perlu bertanggungjawab. kalau mereka nak seks bebas, sokong musuh Islam, pilih yahudi, undilah dot dot

2 comments:

  1. Bro ... you orang johor ke? If so, saya nak masukkan dalam senarai Barisan Johor di blog saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasti..kluangman di kluang, base di johor, terbang seluruh negara...:) cari makannn

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...