Monday, April 8, 2013

paklah tanding anwar di permatang pauh untuk cuci dosa....

perkabaran papa gomo akan bertanding menentang anwar di permatang pauh bukanlah sesuatu yg sangat menarik, kalau sekadar ingin membogelkan anwar, ummi hafilda lebih layak untuk menentang anwar dan sekaligus memberi kesan yg mendalam terhadap anwar.

walaupun digemburkan papa gomo adalah blogger boneka umno itu tidak bermakna dakwaan itu benar. masih ramai blogger yg sokong umno tanpa disuruh, tanpa dikenal dan tanpa dihargai umno. tetapi mereka tetap sokong umno atas dasar umno lebih relevan dan boleh dipercayai dlm memelihara Islam' melayu dan negara.

umno sudah pastii akan tetap meletakkan calonnya yg setanding dng anwar. paklah sepatutnya dicalonkan dan dipertanggungjawabkan untuk menentang anwar dan sekaligus perlu menang untuk mensucikan dosanya kerana dia lah dan kj yg 'melep#skan' anwar hingga negara terus huruhara dan konflik hingga hari ini. paklah tidak boleh menutup sejarah sekadar diam kerana imej bersihnya sudah musnah, yg tinggal adalah karaktor 'kaki tidor', lembek dan diperalatkan anak menantu.

sanggup dan beranikah paklah? sampai kucing tumbuh tanduk pun, paklah sudah tentu tidak akan menyahut cabaran berdaulat ini.

berbalik kpd papa gomo. perlu berhati hati kpd org seperti ini. dia mampu buat u-turn dan oerner baring jika anwar offer sesuatu yg tidak mau ditolak

No comments:

Post a Comment