Saturday, April 5, 2014

$elepa$ anwar ramai lagi gila nak jadi PM !!!






bayangkan kalau seribu mcm anwar semuanya gila nak jadi PM !!!!!
suburlah malaysia dng lgbt....

walaupun ramai juga yg tidak suka watak rosmah tetapi sesekali akur juga untuk suka kepadanya....


4 comments:

  1. takkan nak jadi pm dikatakan gila?
    yang dah jadi pm nak dikatakan apa pula???

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah ko ni pun bengong jugak....Si dajal tu memang gila...macam2 jenis gila...gila pantat bini orang, gila jubor, gila seks, gila kerusi, gial jawatan dan macam2 lagi gila...

      Sape2 pun boleh jadi PM asalkan kelakuan sangat baik...Inilah yang Malaysia perlu pemimpin berwibawa dan berintergriti..

      Geli la aku ada PM macam berperangai diatas...

      Delete
    2. itu bukan jawapan.....
      nak jadi pm dikatakan gila...
      dah jadi pm dikatakan apa pulakkkkk????

      Delete
  2. Tengok perangai Anwar memang macam orang gila meroyan pun.

    ReplyDelete