Wednesday, April 9, 2014

anwar nak dedah apa yg najib sembunyikan!!??

1. anwar akan dedahkan sesuatu tentang mh370 yg maklumat tersebut dirahsiakan oleh najib - rakyat alu-alukan.

2. alu-alukan bererti majoriti rakyat percaya kerajaan sembunyikan maklumat sebenar, bersekongkol dng amerika?

3. pendedahan anwar kelak merupakan kemuncak di antara siapa yg benar?

4. alangkah baiknya kalau kedua-duanya berjanji, jika antara mereka ada yang berbohong, seorang darinya perlu berundur!

5. pendedahan mestilah bersama bukti - bukan tuduhan kosong umpama menuduh najib ada kaitan dng pembunuhan altantuya - beban membuktikannya pada anwar!

6. anwar perlu juga dedahkan sumber maklumatnya.

7. jika tiada apa yg disembunyikan, kerajaan perlu menerima pendedahan anwar sebagai satu maklumat baru.

8. mungkin najib juga ingin mendedahkan seduatu?

# tindakan anwar lebih merupakan cubaan berani anwar untuk mengikis kewibawaan kerajaan sekaligus satu kedudukan merbahaya kpd najib - ini juga akan dijadikan sebahagian dari modal pada mega demonstrasi jalanan 1mei nanti?

jika kerajaan hilang integriti walaupun atas asas persepsi, ia akan membawa kpd ramai lagi sokongan kpd anwar dan pembangkang.

4 comments:

  1. Salam,

    Biasalh (BABI) Brither Anwar Bin Ibrahim, seorang yang serba tahu......

    Dulu dia kata Daim Zainddin bawa duit berbilion nak pesawat
    Pastu dia ada berkotak-kotak rahsia Tun Mahadir
    Kes altantuya pun diatahu ianya melibatkan najib

    Anwar kan serba tahu

    Apa yang dia tak tahu ???????

    Mei sini aku cerita..... dia tahu ada some number ya g menyokong dia untuk menjatuhkan BN yang dia tak tahu ialah ALLAH tak perkenankan cara jahat dia......

    Anwar kata dia tahu BN memenangi PRU14 cara tipu????? Apa yang dia tak tahu ALLAH yang tak mengizinkan PR memenangi PRU14 walaupun berbagai cara kotor yang ANWAR lakukan.

    Sekarang dia kata dia tahu kat mana berkuburnya MH370. Tapi apa yang dia tak tahu adalah dimanakah terletaknya kuburnya kelak mungkin ALLAH akan kuburkannya di darat, dilaut atau dilubanb jamban.....???


    ReplyDelete
  2. Masa PRK Ijok dulu dia dengan bangganya berkata " Kita ada bukti Najib terlibat dengan pembunuhan Altantuya. Kita akan dedahkan selepas ini". Akhirnya habukpun taraak... yang ada cuma gambar super impos dari pecacainya Tian chua. Yang peliknya dah macam2 dia tipu tapi ada yang tetap percaya.



    ReplyDelete