Monday, June 23, 2014

Tengok sat..mana yang lebih gedik..

Add caption

6 comments:

  1. Gedik gedik di sini tak jadi soal , tapi yang dipersoalkan sekarang mengapa perempuan2 Melayu dalam gambar ini tidak mempunyai sedikit pun rasa kasih sayang terhadap bangsa , agama dan negaranya.Kita bolih lihat diatas sikap, perbuatan dan kata2 mereka yang memburukan dan merendah2kan bangsa dan negaranya. Tidak adakah sedikit rasa cinta dan rasa kasih sayang.Mereka suka membandingkan serta mengaggungkan negara2 asing yang pada zahirnya lebih buruk keadaan berbanding Malaysia. Kita sarankan mereka berhijrah sahaja kenegara2 yang mereka sanjungt ini.

    ReplyDelete
  2. Selagi Najib tidak letak jawatan,selagi itulah kita umat islam dan bangsa melayu akan sentiasa dihina oleh kaum lain dibumi sendiri. Setiap hari ada saja hinaan yang dibuat dan Najib buat tak tau aje.Sebab apa?Sebab bagi Najib undi bukan Melayu amat penting bagi dia kekal kuasa dan dia sanggup gadaikan maruah bangsa dan agama asalkan dapat undi bukan melayu.Dia hanya pentingkan diri sendiri dan isterinya yang gemuk itu yang sedang mengumpul kekayaan di luar jangkaan. Percayalah negara kita akan hancur begitu saja kerana Najib.

    ReplyDelete
  3. sokong anon 1.23. tapi tak payah melarat ke bini dia. takut fitnah pulak. pompuan yng diatas memang jenis nak glemer sambil nak tunjuk diri bijak memiih konon. yang aku bengang ialah orang putih kacuk indon tu lah. tak sedar diri duduk malaysia atas ihsan orang.

    ReplyDelete
  4. Jom minta tgk visa ke ic...kalu ic kenapa bg cepat benar...

    ReplyDelete
  5. Tidak ada orang lain ke nak salahkan,asyikx Najib.Saya ini bukanlah suka pada dia sangat,tapi kalau dia letak jawatan,tolong senaraikan siapa penggantinya,apa jaminan yang perkara yang sama tidak berlaku.At least sejak GE 13 Najib tidak bagi muka sangat pada mata sepet ini.Dia tahu kalau chinki ini tak sokong pun BN mudah dapat simple majoriti saperti GE lepas,UMNO saja bolih dapat kerusi sama banyak dgn PR campor tigax parti.Tak ada pun tandax yang negara ini akan hancur garax Najib,ekonomi ok aja,FDI ok,rakyat keseluruhannya hidup senang.Yang tak senang adalah orangx yang duduk di bandar yang mengaku cerdik dan mengatakan orang kg bodoh menyokong BN.Sikap anti establishment kaum urbanites ini adalah hasil perbuatan sendiri yang terlalu materialistik ,hipokrit dan ego dan akhir terbelenggu dengan hutang dan masaalah dan mencari scapegoats untuk dipersalahkan.Saya rasa Najib tidak tergamak nak hancurkan negara ini tapi orangx yang berfikiran macam anon 1.23 berpotensi melakukan.

    ReplyDelete
  6. Semua betina diatas bukan saja gedik , tapi apa yang dicakap dan ditulis semuanya tak memberi faedah kepada bangsa agama dan negara , satu pun tak membawa nilai ilmu lebih kepada nilai yang tak berfaedah.

    ReplyDelete