Sunday, March 1, 2015

Dalam PAS ada "barua"...dalam UMNO...clear

Memang seronok ataupun sebenarnya apa perasaan kita (?) tentang antara  perkara yang heboh diperkatakan sekarang ialah pendedahan Nik Abduh tentang ujudnya "barua" yang ingin memisahkan corak pemikiran Hadi dan Nik Aziz atau amnya memecahbelahkan PAS untuk kuasa dirampas (?)

Apapun itu belum lagi disahkan ada kebenarannya dan sudah tentu dinafikan oleh pihak yang dilabelkan "barua" sebaliknya yang membuat dakwaan itupun tentunya dilabel "barua" juga.. Umumnya kita kena faham.. di penghujung perselisihan ini...antara mereka akan dipanggil "Barua DAP" dan "Barua UMNO"...

Melentinglah pulak puak dan pecacai UMNO dan DAP...yang akhirnya meneggelamkan isu sebebenar dalam PAS dan di sana pi mai pi mai tanggu lah jugak..

Persaolannya, sebahagian kepimpinan PAS sudah sedar ujudnya situasi ini antara mereka, bagaimana untuk diselesaikan adalah lebih penting kerana penyelesaian bererti mereka akan berpecah dan bertambah lemah !!!

Dalam DAP pun ada dajai, tapi kecik...Lim Guan Eng kentut pun, hilang virus ni..

Dalam UMNO bagaimana !!!
Ohhh...Dalam UMNO boleh kata tak ada langsung..
Kalau ada pun...yang dok suruh Najib berundur !!!???
 

3 comments:

  1. Masa paklah depa pandai suruh paklah turun , mai masa pak najib depa pakat -pakat pening kena kentut pak najib walau pun pak najib lagi teruk dari pak lah , Sebab nya ; 1. takut 2. bodek tak habis 3. depa sama sama depa pun dok berebut 4. on the ground tunggu brim kut 5. pressure tak berapa nak leh jalan .

    ReplyDelete
  2. Teruk teruk PakLah dia tak menyaman (saman) orang yang tuduh tolong anaknya Kamaruddin dan menantunya (KJ)!

    ReplyDelete
  3. Barua?
    itu beruang dalam cell apa cite.
    eh..
    Singa sungai buloh la..
    miau miauu bunyinya.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...