Sunday, August 30, 2015

PENGISIAN KOSONG

58 tahun kemerdekaan kini negara berada pada tahap pengurusan yang integriti bercelaru.

Asas yang dibina dari tangan UMNO mlalui 4 Perdana Menteri mula goyang dengan dua pilihanraya lalu BN hilang dua pertiga majoriti.

Keadaan semakin tidak terkawal kerana kepentingan dan kehendak individu samada Najib atau dan Mahathir mahu di utamakan.

Kedudukan Najib sebagai PM berada pada risiko paling tinggi dan Mahathir sebagai Mantan PM sedikit tercalar integritinya.

Sudah tidak ada jalan pilihan kecuali diteruskan kerana kebenaran akan bercakap sendiri dihujungnya.

Pepatah nasihat dan ingatan kepada anak cucu masih kekal relevan..
BANGKAI GAJAH TIDAK BOLEH TERLINDUNG SEKADAR MENUTUPNYA DENGAN NYIRU...
SEKALI BOHONG, 10 KALI PEMBOHONGAN DIPERLUKAN UNTUK MENUTUP PEMBOHONGAN ITU..


# Pengisian Kosong - yang nak diisipun sudah kosong, kering kontang, jangan rasa mewah jika berhutang dan akhirnya hanya mampu janji mulus-mulus yang sudah tidak boleh dipegang lagi...

Jangan sampai rakyat senyum simpul setiap kali mendengar ahmad maselan dan kawan2nya pemimpin buka mulut...

12 comments:

  1. Blogger Haramjaddah Pukimak Din Tyrtle, OutSyed The Box, Kadir Jasin, Zamkata, apanama, putra merdeka, Celah Gelegar, The Sense Credibility and Accountability, Jelapang, KZO. Sungai Rapat Online.

    Mulai hari ini Blogger Banggang, Bahalul, Pukimak waiima Haramjaddah nie semua BoLEH Declare Blog masing2 sebagai Blog Macai Mahathir Mudah Lupa a.k.a. Nyanyok, seterusnya letakkan diri masing-masing sebaris dengan Blog Pembangkang pro Pakatan Rakyat.

    Ini kerana Blogger Banggang ini terlalu mendokong Mahathir Mamakkuty yang secara terang-terangan menyokong apa jua agenda CINA DAPIGS.

    Blogger Banggang ini, JANGANLAH KAMU SEBUT ATAU MENULIS TENTANG PERJUANGAN ORANG MELAYU LAGi.

    Kamu semua adalah Mamak Haramjaddah yg baru kenal keyboard. Selamat Maju Jaya dengan tugasan Baru Menaikkan Bangsa Cina di tanah Melayu ini.

    Sesungguhnya Kamu semua lebih HINA drp Kelab Greenboc, MSO, Anak Sungai Derhaka, MSO, Ameno World, Omak Kau, Aspan Alias, Shahbuddin, Tranungkite Online, Bloglist, Kedahlanie.info. Blogger Pro Pakatan Rakyat walau macammana pon keadaan kedudukan Parti PAS, DAP, PKR, tapi mereka tetap mendokong dasar kepartian mereka, menulis menenangkan ahli, menguatkan saf parti.

    Kecuali Blog Tranungkite yang cenderong pd PAS, Omakkau yg menuju kearah keadilan sejati, Manjung Mari tetap PAS di hati.

    Blogger Banggang, tukar LOGO sokong Mahathir yang Sokong Cina, takut kalau Bisness Cina Bangkrap, takut Cina hilang kuasa ekonomi.

    Blogger lain teruskan kerja, blogger pakatan kerja pakatan, blogger pro kerajaan teruskan kerja murni anda. suatu hari rakyat akan sedar, siapa Mahazalim, Mahacelaka, MahaFiraun Mahathir Mamakkutty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepanasan tidak terkawal 10:37 adalah antara gambaran kejayaan awal peranan blog membongkar segala daki, busuk dan nanah sudah hampir pada kejayaan untuk menyingkir individu korup dan gerombolannya dari terus merosakan UMNO.

      Tidak lama lagi selepas ketua mereka tersingkir, mereka aka jadi golongan kecewa dan mereka-mereka inilah yang akan menjilat semula kahak mereka dengan menyertai pembangkang.

      Mereka yang suka memaki ini lebih jijik dari mereka yang menyertai Bersih, lebih hina dari pelacur, jiwa mereka kosong dan gelendangan kerana terlalu banyak menyuap benda haram hingga hilang akhlak.

      Delete
    2. 1037 jenis yang tak ada bimbingan emak bapak sejak kecil, guna kata kata kotor, tabi'at buruk, ramai spt dia di Bersih 4.

      Pembaca tak langsung pedulikan apa yg dia kata sebab jijikkan kata kata kotor yg dia gunakan. Alang kah rugi dan sia sia saja usaha nya menulis nak keluarkan pendapat nya. Takda kesan, takda pengaruh langsung. Buang masa saja.

      Delete
    3. Kesian 1037, emak bapak dia tak pedulikan dia sejak kecil hingga sekarang, salah campur, kekawan jenis tak tentu arah, pungut kata kata spt Mamakkutty, becikan Tun Dr Mahathir yang merintah 22 tahun dan di anggap hero dek ramai orang sejak Najib menyeleweng pemerintahan nya.

      Dia tak sedar langsung bahawa Najib lah yang telah membongkok ke belakang (bending backwards) nak ambik hati Cina kerana undi, dapat nama sayang Ah Jib Gor, tapi masih kena tampar dengan tsunami Cina, dapat keputusan PRU yang paling buruk antara pemimpin UMNO setakat ini.

      Menambh korapsi di kalangan orang Melayu dengan pendirian CASH IS KING, beri RM1 juta kpd Shahrir JB, RM2 juta kpd Mat Maslan Pontian, tak jawab dgn memuaskan banyak so'al ttg RM2.6 bilion masuk ke ekaun peribadi dia, macai macai dia bertempiaran menjawab itu ini, sakejap kata untuk lawan Yahudi Zionis, sakejap kata utk lawan ISIS, ada pulk yg kata utk lawan DAP. Macam cicak putus ekor, bertempiaran lari sana, lari sini.

      Delete
    4. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Aku rasa Mahathir amat bersukur kerana ada nya makhluk seperti 10.37 di atas... di akhirat nnt Mahathir akan terkejut krn kezaliman nya di dunia dpt balasan yang amat setimpal... segala caci maki dr spesis di atas di dunia ini bertukar jd ganjaran yg amat dihargai nya di akhirat nnt sdgkn spesis di atas terkemut2 melihat kebajikan nya yg disangka banyak bertukar jd bala dan dosa yg dibuat Mahathir di dunia... hanya hasil dari cacian spesis2 sprt nya... JANJI ALLAH ITU BENAR... SESIAPA JUA YANG KORUP AKAN DAPAT BALASAN NYA DI DUNIA PASTI JUGA DI AKHIRAT...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oikk, madey bersukur sbb 1037 panggil dia mamakkutty dan kondem dia.........ko gila ke 1124........banyak minum air ketum ke..........atau ayaq kincing najis............jangn mare ye, kata pompuan umno langkawi kincing tuh membohong menipu...............dia saman najis.........amacam hang pikioq..........

      Delete
  3. Alahai Mamat 10:37:00 AM,

    Awat hang tarak kasi fakta sikit pun. Apa yang hang kasi ha nya lah hang punya pendapat - opinion saja, Mat. Budak kicik pun boleh buat lagu tu.

    Cuba hang kasi contoth contoh apa yang depa blogger tu kata tak betui, kan boleh bincang, diskusi. Ni hang dok maki hamun saja, oang lain pun boleh maki hamun kat hang, betui dak? Kan nampak bodoh sangat hang ni. Nak jadi macai Najib, kena pandai sikit la, betui dak?

    ReplyDelete
  4. Mamat 10:37:00 AM,

    Awat ha, hang takut kat depa mcm OutSyed The Box, Kadir Jasin, Zamkata, dll tu ka? Depa selalu ada banyak isi, ada fakta dan hujah hujah hak kuat punya, hang tak berani nak lawan kat sana, hang mai sini ciba tibai depa ka? Tak bijak lagu tu, betui dak?

    Cuba hang masuk blog depa, kasi fakta dan lawan pendapat depa, jangan maki hamun, mesti depa terbitkan hang punya komen. Amacam? Takut? Kalo gitu hang potong hang punya kontol, jadi eunuch la.

    ReplyDelete
  5. Mamat 10:37:00 AM,

    Hang dok tuduh Mahathir "yang secara terang-terangan menyokong apa jua agenda CINA DAPIGS." Sekurang kurang hang katakkan lah 1-2 agenda depa tuh. Supaya pembaca tahu apa dlm kepala hang.

    Tapi dah nyata hang yang Mamakkutty sebab hang tak tau pun bahawa Mahathir mahukan ha nya Najib gugur tapi tak mau UMNO/BN jatuh. Masakan DAPIGS mahukan seluruh UMNO/BN jatuh, depa nak perintah.

    Kalo hang cetek pemikiran takpa lah tapi kalo nak tibai Melayu lain, hang kena ketul ketukkan kepala hang sikit supaya akai keluaq. Jangan dok melulu mengata "Blogger Banggang ini, JANGANLAH KAMU SEBUT ATAU MENULIS TENTANG PERJUANGAN ORANG MELAYU LAGi." Bodoh sangat nampak hang lagu tuh dan hang ni jenis yang memecah belahkan kaum Melayu, cakap sembrono saja.

    Pssst, bila hang dah jadi eunuch, habaq kat kami, ok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si Geduk yang tulis tuh cut & paste ke banyak blog......nnate' dia......tak salah c&p......tapi bahasa dia jahak sungguh....... dah keno gobek di sano sini...........pade' muko.........

      Delete
  6. Business in KL hit badly due to Bersih 4 rally
    Free Malaysia Today - ‎35 minutes ago‎

    Some traders lament they had to close their businesses as early as 4pm instead of the usual 10pm on one or both days of the rally.

    ReplyDelete