Sunday, August 30, 2015

DOA DI HARI KEMERDEKAAN

Demonstrasi rakyat (bukan BERSIH) bukanlah pilihan akhir untuk Najib berundur.

Orang Islam banyak lagi cara, melakukannya dengan aman dan sopan. Kerakusan dan kezaliman lebih mudah digagalkan dengan kelembutan dan kesederhanaan. Apalagi kalau yang mahu ditentang itu mereka yang zalim tetapi sedang dalam ketakutan.

Solat hajat dan doa adalah senjata mukmin. Dalam ketika kita membongkar dan protes terhadap salahlaku penimpin, iringkanlah doa dan munajat.

Doa yang mahu dimakbulkan, tidak ada sesiapapun yang boleh menghalangnya walau sesaat.

Mencukupi satu doa, lebih lebih lagi dari ahli UMNO sendiri, yang diperkenankan untuk mengatasi 3 juta ahli UMNO.

Jika semua perkara akan menjadikan lebih baik. Allah Maha Mengetahui. Turunkanlah Najib pada masa yang sesuai. Perkenankanlah Ya Allah doa dan harapan kami, aamiin.


14 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pecacai kalau tak ada hujah tolong main tepi longkang, setaraf.

      Delete
    2. Pecacai kalau tak ada hujah tolong main tepi longkang, setaraf.

      Delete
    3. Pecacai kalau tak ada hujah tolong main tepi longkang, setaraf.

      Delete
    4. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Sokong do'a itu. Ameeen

    ReplyDelete
  3. Pencacai tu hit and run. Dia dah kena hit and run. Pengsan. Di harap mati.

    ReplyDelete
  4. Aku fikir do'a saja tak cukup. Yang baik ia lah bertindak dan berdo'a.

    Bertindak termasuk menyebarkan fakta dan hujah menunjukkan pemimpin yang salah laku dan rakus, supaya ahli ahli UMNO dan rakyat tahu dengan sapenoh nya.

    Contoh nya,

    - membikin 1MDB hutang hingga RM42 bilion dan terima wang RM2.6 bilion masuk ke ekaun peribadi

    - menukarkan Peguam Negara dengan cara tergempar, menyebabkan Pasukan Petugas Khas di bubarkan

    - menyebabkan siasatan PAC tergendala

    - mengadakan tangan tersembunyi ("hidden hands") bagi menukarkan 2 Pegawai Tinggi SPRM cara mengejut, juga memendekkan tempoh perkhidmatan Pengarah Cawangan Khas Polis dan menukarkan Timbalan nya dengan mengejut juga.

    ReplyDelete
  5. Wahai kawan2x... Bersabar-sabarlah.
    Perjuangan sebenar akan mendatangi kita.
    Buat masa ini sehingga tahunnya (mungkin 2016 atau 2017),
    kita lihat sahajalah binasa demi binasa menghancurkan persatuan kita (Tanah Melayu).
    Tidak guna kita mencaci menista sesama kita. Pemimpin mabuk dunia tak rugi apa-apa melihat perangai kita. Setakat mulut berteriak gempar sesama kita (rakyat) apa pekdahnya.

    Putih-hitam sedang berperang di belakang kita. Cukup tahunnya akan muncullah jua. Kita mahu ikut yang mana?.
    Disitulah bermula nanti perjuangan sebenar kita, antara hidup & mati. Antara neraka dan syurga yang mana kita pilih untuk mati.

    Disitulah nanti kita kenal siapa pemberani siapa pengecut melarikan diri.
    Sekarang bolehlah kalian menunjuk berani dengan bermain kata-kata di alam maya, memaki hamun sesama agama kerana kita sombong dengan ALLAH. Selagi nyawa belum ditenggorok, kita berfikir kita akan sihat dan kuat selama-lamanya.

    Sabarlah, Nanti ALLAH berikan kita medan yang sebenar untuk menguji kaum kita.
    Sebagaimana ALLAH telah menguji kaum-kaum terdahulu daripada kita.
    Antara mereka ada yang mendapat nikmat dan azab (dunia & akhirat).
    Kaum kita juga akan mencatat amalan & hisab yang sama seperti mereka.

    Aku hanya menyampaikan-nyampaikan pesanan ikhlas untuk kalian semua
    (jika kalian memahami) perkara tersembunyi, tersirat atau tersurat sedang berlaku di tanah melayu kita (akan merebak ke seluruh nusantara jua (bangsa melayu seluruh nusantara akan bersatu semula).

    Janganlah kalian takut atau panik, jika bebrapa tanah bsar nusantara akan bergerak dan beralih, ada yang bercantum dan ada yang terpisah. Ada gegak gempa di bawah tanah kalian berpijak. Rupa bumi kita tidak seperti peta yang kalain tengok sekarang ini. Semuanya berubah dengan kehendak ALLAH S.W.T kerana doanya junjungan Nabi Ibrahim termakbul jua akhirnya.

    Yang tinggal hanya sedikit... Itulah yang permata bukan kaca. Itulah pejuang bukan petualang,
    Dihormati dan digeruni kerana perkasa dan bijaknya nanti.

    AMIN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih pesan tuh Bang.......tapi tak boleh harapkan kuasa Tuhan saja........kita kena usaha......tak boleh harap brjaya akhirat saja......kena usaha dan jaya di dunia juga.......kalo tak kita kena sekel kepala.........tak sedap kalo kena sekel kepala........aku tak mau dn tak rela Bang oi.........

      Delete
    2. Berdoalah solat hajat dan berbagai lg. Tp anda semuanya tidak mengerti kuasa Allah yg anda sebutkan. Rahman Rahim Nya adalah kehendakNya.doa yg di sertai kebencian x kn d perkenan.Insyaallah!!!!!

      Delete
    3. Berdoalah solat hajat dan berbagai lg. Tp anda semuanya tidak mengerti kuasa Allah yg anda sebutkan. Rahman Rahim Nya adalah kehendakNya.doa yg di sertai kebencian x kn d perkenan.Insyaallah!!!!!

      Delete
    4. Berdoalah solat hajat dan berbagai lg. Tp anda semuanya tidak mengerti kuasa Allah yg anda sebutkan. Rahman Rahim Nya adalah kehendakNya.doa yg di sertai kebencian x kn d perkenan.Insyaallah!!!!!

      Delete
  6. kena do'a jugak GHB tak jaya ambik Malaysian Workers Party dan tukaq jadikan Parti Amanah Negara. Depa nak ambik pada Hari Malaysia 16 Sep...........

    depa dah tak dapat nak daftarkan parti politik atas nama GHB.......kot BN tolong PAS kasi GHB penin' pala tuh......

    Malaysian Workers Party was formed in 1978 by Ganga Nayar who left the National Registration Department (NRD) to venture into politics. That year also saw the party’s first and last electoral outing. Earlier, she was Serendah assemblywoman as a Gerakan member and then moved briefly to DAP.

    Seven PAS MPs will reportedly be with the Malaysian Workers Party come Malaysia Day.

    orang gila yang kata kominis Mat Indera tu wira jadi ketua GHB......dia kata, “We will decide on amendments to the name and Constitution after consensus is reached on the matter.We will continue with efforts together with PKR and DAP towards the emergence of Pakatan 2.0 as the opposition alliance in Parliament and the state assemblies.”.......

    Pendaftar Pertubuhan di bawah Kementrian Dalam Negeri......semua yang depa nak buat tuh kena di persetujui dek Pendaftar Pertubuhan. Kita do'a le............

    ReplyDelete