Google+ Followers

Sunday, December 18, 2016

KALAU TERDESAK PUN AGAK AGAKLAH SIKIT..

Ini kerja siapa?  Menabur Fitnah No. 1 (MF01)
Manusia tak buat kerja macam ni... Kerja binatang..
Kalau manusia.. Manusia sial

PRU mungkin dah dekat..
Kalau kata kuat kenapa buat kerja terdesak gaban..




11 comments:

  1. Kenapa tak mahu saman? Bukankah ainina dahulu kuat saman UMNO? Saman lahhhhh.. Buat statement tidak wajar nak buat apa? Berani kerana benar takut kerana salah.

    ReplyDelete
  2. Binatang mana ada skandal seks bro. Nak memfitnahpun binatang tak tahu. Kerja2 skandal dan fitnah memfitnah ni memang kerja manusia. Harap jangan salahkan atau umpamakan dengan binatang bagi 2 topik yang diperkatakan. Sahih dan jelas kedua-duanya kerja manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye...betul. nak kena beritahu kt kluangman bahawa binatang dicipta bukan untuk dijadikan contoh buruk perbuatan manusia. Asal buruk perangai manusia diumpamakan dengan binatang. Sungguh tidak adil. Kenapa aniaya binatang begitu? Adakah binatang wujud untuk dijadikan contoh buruk kepada perlakuan manusia? Kesian kepada kucing dan burungku di rumah. Kd dah fitnah kamu dua ekor.

      Delete
  3. Dah repot polis ke belum? Buat statement ringkas aje, lumrah orang politik. Jangan biarkan, kalau itu fitnah, report polislah. Kalau tahu atau syak siapa buat, saman terus. Itu baru betul. Ni terkemut-kemut je. Orang akan syak betul pulak nanti. Tak gitu kd? Jangan salahkan binatang pulak ye..

    ReplyDelete
  4. "Ini kerja siapa? Menabur Fitnah No. 1 (MF01)
    Manusia tak buat kerja macam ni... Kerja binatang..
    Kalau manusia.. Manusia sial

    PRU mungkin dah dekat..
    Kalau kata kuat kenapa buat kerja terdesak gaban.."

    Marah betul si kd ni. Yg dijadikan modal viralpun tak marah macam ni. Terlupa makan ubat ke kd?

    ReplyDelete
  5. Kesian.....sendiri buat nak salahkan org lain....kau jilat la kahak dan lendir si mamak and the gang tu kd....

    Kawan ko sekor lagi tu dah kehabisan kahak dan lendir...senyap terus. Tgh tunggu stok kahak dan lendir baru la tu...

    ReplyDelete
  6. 6 komen dari satu orang yang sama, sekata, saling menyokong, sambung menyambung... Memang puak ni handal dalam bab auta.

    Sentuhan KD kali menikam kalbu, tak tahan puak ni..
    Tak perlulah ainina buat report atas kerja mengarut, penat nanti diamlah mereka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...tak tahan jugak rupanya kena cucuk. Ingat cuping telinga dh tebal...

      Delete
  7. Hari ni selasa.... Dah saman?...jangan pandai suroh Org lain je...yg dulu di dahulukan

    ReplyDelete
  8. Kes Anina yang disebut tersangst kuat ngemut-ngemut sampai "Salam 4 kali" siapa yang mula2 viralkan ? Yang herannya jawapan dia nak cuci jamban mestilah terkena tahi. Takde ke perbandingan lain yang tak dikaitkan dengan tahi. Adoi

    ReplyDelete