Sunday, March 26, 2017

NOH OMAR TUNJUK JALAN

# BRIM pun ramai lagi belum dapat..  Tolong tengok-tengok kan.


Mengajak rakyat membuat laporan penyelewengan, bukan sahaja di Negeri Selangor bahkan wajar di seluruh negara dalam semua aktiviti kerajaan dan bukan kerajaan.

Bahkan galak kan sekali ahli parti melaporkan penyelewengan dan salahlaku yang berlaku di dalam parti samada peringkat Pusat,  Negeri atau Bahagian dan Cawangan.

Kenapa tidak semua MB dan exco istihar harta diikuti dengan Ketua Bahagian semua parti,  londeh untuk rakyat lihat sebelum dan selepas.

Rakyat tidak perlu dikejutkan dengan jumlah harta hanya selepas pendedahan SPRM.

Walaupun cadangan Noh Omar ini sangat menarik tetapi auranya belum cukup untuk tawan Selangor. Di kalangan umno Selangor sendiri,   ramai sangat yang promosi dan tonjol diri lebih baik dari Noh Omar.

Kalau diteliti poster poster program,  gambar Noh Omar kecik di belakang,  gambar orang lain pula lebih besar di depan?

Lebih baik serahkan sahaja kepada PAS untuk tawan semula Selangor.


3 comments:

  1. Noh udang ni syok sendiri! Dia ni lah jadi tulang belakang segala tindakan jamal! Bakal mb jika bn mng pru nnti, cawangan2 umno tk ckp duit nk bermesyuarat! Inilah realiry diselangor!

    ReplyDelete
  2. Arwah ayah meninggal dunia pada 2012. Elok je. Bawa surat ke bumi dpt $1000. Buat kenduri. Lepas tu tunjuk sijil kematian dpt $1500. Buat kenduri dgn kepuk kubur. Masa arwah ada tiap tahun dpt $100 shopping kat giant bukit tinggi. Anak yg 2 org nanti bila 18 dpt 1800 sorang. Tak banyak tapi membantu bila nak sambung belajar. Bil air jgn cakap. Setakat ni kawasan saya tak pernah dgr ada masaalah. Yg lain tak tau la. Jadi ape yg nak buat report. Tak pasal kena tuduh buat report palsu. Yg dengar masa khalid jadi MB. Itu pun melibatkan ibu tunggal.

    ReplyDelete
  3. Bodoh... buat report pasal resort jamal jamban yg didirikan di atas tanah kerajaan...

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...