Google+ Followers

Tuesday, April 18, 2017

ISH ISH RAFIZI NAK FITNAH LAGI, HEH..

KEMASKINI.. 

SIapakah 17 penerima bertuah yang mendapat derma dari seorang penderma mistri budiman hasil celok wang negara. 

Harap harap itu fitnah le ye.. 


JANJI MANIS VS PENDEDAHAN

Musim menabur janji manis, bina lebuhraya hingga ke bulan dan terharu simpati sana sini sudah bermula dan di satu pihak lagi akan melondeh membongkar jubah  serban dan apa yang tersimpan dalam tas tangan. 

Hamba rakyat diminta memerhati mana satu tiba-tiba,  realiti, drama dan mimpi. 



# pembangkang dah kena serang auwww..lum (?)

14 comments:

  1. Dan pihak satu lg janjikn hapus cukai ITU ini hapus tol sana sini turun harga sana sini Tapi wtf

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika pembangkang boleh offer turunkan kadar gst dan pwtrol kenapa kwrajaan tidak bolwh?

      Kwrajaan tidak ada yg berkobolehan, kwrajaan mengambil jalan mudah mencari pendapatan walau membeban rakyat.

      BRIM adalah helah dan lakonan untyk menghalalkan perkara salah yg kerajaan lakukan.

      Delete
    2. Modal dgn air liur blh la..Semua blh turun.kalau MCM tu Aku yg duduk selngr Ni dh sng lng la..Bantuan byk..porahhhh

      Delete
    3. Kat Selangor senang...Senang nk berurut sng nk main mesin judi

      Delete
    4. Kenapa pembangkang berani janjikan pengurangan GST?
      Sbbnya jika PH memerintah BRIM akan ditukar kpd satu bentuk pemberian bantuan yg lebih bersifat produktif. Manakala apabila kes 1MDB dibawa ke pengadilan.... fullstop. Kadar faedah dan segala urusan akan terhenti. Skrg ni kutipan GST mana perginya. Tindakan terhadap petualang2 1MDB akan meyakin bakal2 pelabur akan ketelusan pemerintahan baru. Ekonomi negara akan maju dan rakyat akan mendapat rahmatnya.

      Delete
  2. Sunyi Senyap Sini....
    SamsengSamsung Sedang Sediakan Strategi Sanggah Sendiri.
    Sudah Sampai Saat Semua Sedar Sisih...

    UmnoBNPAS MUST GO !

    ReplyDelete
  3. Terpaksa mengajar UMNO dengan tidak mengundi BN setelah semua jln menegur ditutup.

    ReplyDelete
  4. Kerajaan sepatutnya sudah lama melaksanakan Sesuatu yang wajar dan patut untuk rakyat tetapi jika masih ditahap berjanji, ia dalam kategori PALSU dan TERDESAK

    Pembangkang yang belum membentuk kerajaan boleh diterimapakai janji mwreka untuk meringankan rakyat, bwrasaskan kebaikan kenapa perlu ditolak.

    Pembangkang belajar dan sedar apa nasib mereka jika GAGAL.

    ReplyDelete
  5. Hanya yg gagal sllu salahkn kerajaan..kesian

    ReplyDelete
  6. kerajaan kalau berjanji kena la hati2, jangan bulan bintangpun nak janji juga. janji ikut mampu. dalam mampupun bnyk yang tersangkut. bnyk yang tak tertunai.
    pembangkang paling mudah buat janji. hapuskan semua cukai, setiap rakyat akan dapat 2.6 bilion dalam akaunpun pembangkang boleh janji. susah apa, bukan jadi kerajaanpun. janji dap di penang, tol jambatan akan hapus kalau dap menang, sekarang dah menang tapi tol ada jugak. maknanya rakyat kena bijak berfikir, cerdik menilai. pihak mana yang suka tabur janji, senang khianat janji. kerajaan sekarang atau pembangkang sekarang?
    tapi sebenarnya untung lagi jadi pembangkang sebab kerjanya kenakan kerajaan yang memerintah. pembangkang tiada kerajaan jadi tugas utama ialah mengerjakan kerajaan. nasib ko la kerajaan....

    ReplyDelete
  7. Yang janji janji manis tu Pakatan Haprak. Yang membuat pendedahan pun Pakatan Haprak. Nak tambah sikit.... Yang hasad dengki maki hamun pun Pakatan Haprak.

    ReplyDelete
  8. Dua penggal dah hilang dua pertiga majoriti..

    Kali ni kena bagi hilang semua gigi, janji pencuri

    ReplyDelete
  9. The King of selongkar and fitnah....siapa ye!!!

    ReplyDelete

Sendiri cakap, sendiri tanggung..