Google+ Followers

Friday, April 7, 2017

PENDEKAR PALING BANGANG DALAM DUNIA

Bangang tahap jamban sebaik bahasa menggantikan bahasa omputih bladiful.

Memang akan jadi sejarah sebab belum pernah ada paling vangang  macam tu. 

Dan akhirnya di ketahui,  ia sudah diatur dan di arah. 

Puppet dalam bahasa bugisnya. 


# akhirnya keris menikam bontot sendiri.
# dituruti komen bangang dibawah oleh penyokong

23 comments:

  1. Keh keh keh.red bean army...marsh sangat dgn pendikar amin...SBB mika kena marah majikannya...SBB take berjaya dakyah rosakan hubongan bn dgn pas...akibatnya Hadi berjaya baca usual diparlimen...Dan red bean army dakyah supremo..kena shoot down tergolek anjing olih speaker pendikar tempoh hari..kah kah kah..skrg kluang kena cari makan waktu siang pulak..SBB desperate isu until difitna Dan dakyahkan..hu hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kluang nk join hj hadi mengurat towkey Imdb.....

      Delete
  2. Terima kasih TS Speaker kerana menangguhkan perbahasan RUU 355 bagi mengelak dari MP MP yg meroyan tak tentu pasal. Ada pulak tu MP yg beragama Islam macam dirasuk hantu jembalang terutama Khalid Samad, nampak sangat perangai huduhnya. Pengundi2 Shah Alam nampaknya dah tersilap memilih wakil mereka. Dalam PRU 14 nanti jangan pilih orang kurang ajar ni lagi.
    Syabas TGHHA, meroyan lah kau kluang digua niah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kluang meroyan....hj hadi dan pas masuk syurga bersama amno.....syabasss....

      Delete
    2. patut terima kasih pada PM ..

      Delete
  3. SEKARANG BARU TERASA KEHEBATAN NAJIB DAN HJ HADI DLM MEMPERMAINKAN PEMBANGKANG.......AKU HARAP UMNO DAN PAS BERPAKAT DLM PRU NANTI UTK KALAHKAN MADEY DAN PEMBANGKANG.......HAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami PH pun harap umno bergabung dari terus bermaksiat. Ambik pas ye. Mintak tolong sgt2. Tolonglah ambik. Jgn malu2. Tapi kalau ni Simen, abaikan komen ini.

      Delete
    2. 2.8 billion adalah tipudaya pembangkang utk jatuhkan Najib dan TGHAA........

      Delete
    3. Bkn mempermainkan pembangkang tapi memperalatkan agama utk kepentingan dunia..kalau pemimpin Pas berani cuba istiharkan yg Pas akn bersama dgn umno bg menghadapi PRU14 akn dtg.

      Delete
  4. Kepala kluang dah naik pusing dah tokleh nak beza yang mana malam dan yang mana siang...... gara-gara taksub dengan seseorang pemimpin hala tuju terbang pun dah tak tentu waktu asal kira boleh meroyan je ha ha......hantam saja lah kau kluang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno bagusss....
      pas bagussss....
      madey and the gang hancusss.....
      Imdb bagussss.....
      2.6 billion kita share.....hahaha

      Delete
  5. KD jangan pulak kau risau dan berputus asa karena ct qasim pasti akan bersama anda dalam perjuangan suci ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TERBUKTI KINI AKTA 355 HANYALAH SANDIWARA DAN ALAT UNTUK MENANG PILIHANRAYA

      Delete
  6. Walau apa pun pembentangan RUU 355 ini sangat bergantung kepada Pas dan Umno.Andai nya pembentangan ini atas tujuan politik kepentingan semata-mata tunggu lah rakyat akan menghukum nya

    ReplyDelete
  7. HH dah lepaskan tanggungjawabnya, selebihnya terserah MP MP Islam yg lain.
    Kalau mati pun, mudah mudahan dah boleh senyum.

    ReplyDelete
  8. Wabak BaRUU dikesan menular dikalangan Melayu.Penyakit ini dibawa oleh virus yg nama saintifiknya -TuHan Eddy Coli
    Virus ini menyebabkan penyakit Taliban JumudTotok dikalangan sekitar 6,% melayu susah sedar. Wabak ini paling senang dihidapi penggemar Kueh Taek Lowmak dan Jus Kingcin jampi Lobai 90J Sadonia.

    Sila dapatkan segera Ubat anti-totok di Klinik Dr Subramaniam.
    Edaran percuma *selagi stock ada.
    Satu lagi projek oleh unit amal MIC.

    ReplyDelete
  9. Penyamun kalau dah bercampur dengan penipu ini lah jadinya, PAS perti sesat untuk mengalih kan kelemahan dan kebodohan kepinpinan agama di dagang kan hudutblah RUU lah mcm mcm lagi sedang kan yg harus di utama kan adalah tadbir urus sesebuah negara,, jika tadbir urus negara berada dalam keadaan nescaya segalanya akan berada di landasan,, tak di nafi kan BN ada pengalaman mengtabir negara,, tapi dengan pengalaman yg ada menyabab kan BN menjadi parti yg tidak amanah,, BN terkeluar dari landasan dan mula jadi parti penyamun dan penjawat awam juga dan mula menyamun dan tabir urus mula hancur,, rasuah mula menjadi halal dan tidak lama lagi rasuah akan menjadi wajib,,,,

    ReplyDelete
  10. Admin...!! ko berani? Ko approve komen dibawah... Jangan jadi penyebar fitnah akhir zaman...


    Bila tak reti dan faham orang berbahas di Parlimen cakap dalam bahasa kebangsaan, mula lah buat cerita BODOH .

    Siapa lah Editor ini ?? Hang pa pilih wartawan atas dasar apa kelayakan ?

    Tak faham bahasa Melayu tak payah datang cover Parlimen !!!

    Apa yang Y.B Shabudin Bin Yahaya (Tasek Gelugor) nyatakan ialah perkahwinan akibat penzinaan dengan pasangan wanita bawah umur. Common Law mengklasifikasikan kes penzinaan (seks suka sama suka) membabitkan gadis bawah 16 tahun adalah kes rogol - "Statutory rape".

    Dalam undang-undang Islam, hubungan seks suka sama suka antara pasangan yang akil baligh adalah penzinaan. Tidak ada istilah "statutory rape".

    Jelas dalam Penyata Parlimen, beliau membincangkan soal kes "Statutory rape" berdasarkan suka sama suka yang berakhir dengan perkahwinan bawah umur.

    Malah beliau dengan jelas menyatakan perkahwinan tersebut tidak menyebabkan pelaku dikecualikan daripada tindakan undang-undang sedia ada.

    Datang pemberita ini, memetik di luar konteks menyatakan Ahli Parlimen Tasek Gelugor sokong perkahwinan antara mangsa dan perogol.

    Masalah dengan pemberita bukan Islam ialah mereka melihat dari neraca liberalis barat semata-mata.
    Lebih teruk sebahagian pemberita bukan Melayu (bukan semua) di negara ini, terutama yang bekerja di Malaysiakini dan akhbar berbahasa Cina, mempunyai pengetahuan undang-undang yang sangat terhad dan tidak melalui sistem pendidikan kebangsaan untuk memahami sosio budaya masyarakat negara ini.

    Malah ada yang tidak boleh memahami bahasa Melayu dengan baik menyebabkan mereka sering tersalah tafsir kenyataan dalam bahasa Melayu.

    ReplyDelete
  11. Sudah lah ko ni admin bangang .. sial pulak tu.. gelagat MP pembangang halang usul ko tak kisah pun... mmg macai tahap bsbi ko ni .. go fly kite !!

    ReplyDelete
  12. [VIDEO] Ustaz Azhar Idrus ULAS TUKAR Kerajaan Zalim, Haji Hadi KENA BENGONG?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tarbaek!! Tapi akal geng kunun Islamic telahpun disalut Taek Kingcash dan Kingcin.
      Jangkitan wabak Taliban Totok disebabkan virus baRUU Eddy-Coli sgt kuat.
      Sekira satu lagi mata tidak dibuka, maka bangsa Melayu sah sudah diDajjalkan.
      Lobai Jumud gila kuasa tak peduli kesan jangka panjang. mereka lebih suka gembala kambing2 yg tak tahu benda.
      Rakyat Umat tak boleh dianggap kambing.
      Jgn la Ostart lobai nak bersikap seolah penjaga kunci,dimomok2 suruh dapatkan token dan reward points shj.
      Islam tuntut lebih dari retorik. Allah maha berkuasa, tidak dilantik maklok interface sebagai tukang basuh dosa.
      Sama2 la kita insaf dan pohon keampunanNYA. tak gitu,kan?

      Delete
  13. Pakatan Haprak gabungan Parti Angkut Najis + Parti Kaki Rodok + Parti Dapigs + Parti ciput cap bunga

    ReplyDelete

Sendiri cakap, sendiri tanggung..