Google+ Followers

Sunday, September 10, 2017

HADI RISAU TIGA PENJURU TANPA KERUSI

KEMASKINI PANAS²




...

Apa yang anda faham yang mungkin orang lain tak faham apa yang anda faham berdasarkan kenyataan Hadi (?!?)






Apakah PAS sudah sedar kini partinya yang paling lemah dalam tiga penjuru dan biawak sudah menggigit tengkuknya...





34 comments:

  1. akhir2 ni kd nampak DAP lagi suci dr PAS hehe kesian ko. hari2 dok pikir apa cite nk buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom kita sama² berjihad sucikan pas dan umno untuk nampak DAP lebih buruk dan jahat.

      Delete
    2. Anon bila kd minta pendapat, kau meracau..

      Bila tidak diminta beri pendapat, kau membebel, apa lagi setannnnn

      Delete
    3. Sejahat-jahat orang Islam walaupun ia mempunyai sebesar zarah iman pun, ia adalah lebih daripada sebaik-baik orang kafir yang tak beriman.

      Janji Allah itu benar. Wallahualam.

      Delete
    4. Sejahat-jahat orang Islam walaupun ia mempunyai sebesar zarah iman pun, ia adalah lebih baik daripada orang kafir yang tak beriman.

      Janji Allah itu benar. Wallahualam.

      Delete
    5. Sejahat-jahat orang Islam walaupun ia mempunyai sebesar zarah iman pun, ia adalah lebih baik daripada sebaik-baik orang kafir yang tak beriman.

      Janji Allah itu benar. Wallahualam.

      Delete
    6. Kalau orang Islam syirik menyembah wang macamana pula tu?

      Delete
    7. Elok bertaubat anon 10:13. Sila rujuk surah An-Nissak ayat 48.

      Delete
    8. Kehendak Allah swt, UMNO akan kekal supaya Melayu tak di hina Islam tak di pijak.

      Delete
    9. Kerja KD kutuk-kutuk parti politik yang dia tak suka. KD memang win la.

      Delete
    10. 532 umno dulu ye...tp sekarang umno yg menyebabkan melayu dipandang hina...melayu umno menyokong pemimpin yg menjadi pencuri pembohong ... siapa yang menjadikan islam dipijak pijak?

      Delete
  2. Pas juga diperkuda umno...kah kah kah

    ReplyDelete
  3. KD dpt arahan dr bos nya dewakutty suruh lanyak pas cukup2.tp pelurunya peluru kapur.. Kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi tu faham ke apa dia cakap
      Dah nyanyok kot orang tua

      Delete
  4. Yang pertamanya aku tak faham ialah pemimpin pas ini ada berapa lidah..
    Pagi cakap lain malam cakap lain..

    Yang keduanya, antara mereka, mana satu pemimpin uang cakapnya boleh dipercayai, dipakai dan official..

    Ketiganya, kalau ditanya kepada 10 pemimpinnya, akan ada 10 jawapan yang berbeza..

    Keempatnya..
    Yang aku faham..rumusan..
    PAS akan bertanding di semua kerusi..
    Kalau tiga penjuru, potensi menang, tiga kerusi..
    Kalau tak menang satu kerusi pun tak mengapa..

    Masa tu PAS memang tidak lagi memerlukan kerusi..
    Sudah berkubur

    ReplyDelete
  5. Kalau macai-macai Tun sudah membuat congakan yang PAS akan kalah teruk di PRU-14 nanti, kenapa perlu dirisau-risaukan tentang PAS lagi. Biarkan saja PAS untuk menentukan halatujunya sendiri.

    PAS bukannya diketuai oleh Tun M (musuh politik hakikinya), bukan juga saudara Mat Sabu yang sudah tersungkur kalah dalam pemilihan pemimpin PAS kemudiannya keluar membentuk PAN, bukan juga oleh ketua umum DS Anwar, dan bukan juga encik Lim Kit Siang untuk Pakatan Harapan menyibuk-nyibuk. Tetapi PAS diketuai oleh TG Hadi... diulang, TG Hadi.

    Kalau TG Hadi sebagai Presiden PAS tidak risau dengan nasib PAS di PRU-14 nanti tetapi sebaliknya yang risau adalah pemimpin-pemimpin Pakatan Harapan. Pasti ada sesuatu masalah besar yang dihadapi oleh Pakatan Harapan.

    Wau... menarik nak dikorek tu. Tapi biaq la kat depa, malas aku nak campuq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yamg risau ? PAS yang tak henti keluar kenyataan bodoh hemtam PH ..takkan PH nak diam bahalul..

      Delete
    2. Dlm politik musuh bukan selamanya, kawan pun selagi ada kepentingan.

      Besok mat sabu pm, dilantiknya hadi penasihat..berpeluk sakanlah mereka semua..

      Besok dap masuk bn, mca kena tendang, siapa yang najib peluk?

      Besok anwar jadi pm. Zahid jadi timbalan, nerwalaa sakan pulalah zahid

      Penyokong jangan taksub bodoh seperti mat suharli

      Delete
  6. Aku rasa kebimbangan pembangkang ada kena mengena dengan saman sivil DoJ yang kedua yang kini tidak berjalan seperti yang dirancangkan.

    Pemangku Peguam AS bagi Wilayah Tengah California, Sandra R. Brown, pun tak menentu nasibnya. Bila-bila masa saja tempatnya akan digantikan oleh calon lain. Iyalah... dia hanya pemangku saja.

    Siasatan jenayah DoJ ke atas Clinton Foundation yang juga berkait dengan Aabar-BVI berdasarkan bukti-bukti yang dikumpul oleh salah seorang Peguam AS dari sebuah Negeri di Pantai Timur AS pun sedang berjalan. Hasil siasatan mungkin menggemparkan. Yang pastinya yang memburu pula akan jadi buruan.

    Kalau hendak dilancarkan saman sivil DoJ ketiga, mana pula nak dicekau Pemangku Peguam AS yang lain.

    Ini bermakna perkembangan di Amerika tidak akan memihak kepada PH sebaliknya memakan diri.

    kes BSI Bank yang gagal mengaitkan DS Najib dan 1MDB menambah lagi derita pembangkang.

    Jadi siapa sebenarnya yang tersepit? DS Najib/UMNO, TG Hadi/PAS atau Tun/PH?





    ReplyDelete
    Replies
    1. 1259 tolong cerdik sikit, ada doj ke tidak, sekadar kuman sebetang laut.

      Selarang bangkai gajah depan mata..
      Allah bagi akai, pikiaq

      Delete
    2. lawaknya anon 4:32.
      doj sekadar kuman seberang laut?
      yang sebelum ini percaya gila dengan dakwaan doj dah luntur kena hujan panas ke? yang memburu dah kena buru. sekarang nak main dengan bangkai gajah pulak. ye Allah bagi akai, so hang kena pikiaq la, bukan tohok dalam kepala lutut...

      Delete
  7. KD, memang dari dulu lagi DAP lebih buruk dan lebih jahat dari yang lain-lain. PPBM tutup mata mengenai perkara ini semata mata disebabkan DAP mempunyai kerusi parliament yang banyak dan untuk mengambil jalan singkat bagi mendapat sekurang2nya simple majoriti dlm PRU 14 nanti. Nak harapkan PAN dan PPBM sendiri ada kerusi pun dua tiga kerat je.
    Itu le yg geram dan meroyan sangat dengan PAS sebab tak bersama dg mereka. Kalau dicampur dg kerusi PAS dah berapa.
    Tengok le nanti perang besar akan tercetus bila nak buat pembahagian kerusi.
    Pemimpin pemimpin Pakatan Harapan ni pandai sembunyikan masaalah dalam kain diaorang daripada pengetahuan umum terutama Tun M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni bodoh kenapa, PAN dan BERSATU ujud sebelum pru...nak bandingkan dengan kerusi PAS, itu kerja tongong.

      Lain kali guna otak di kepala atas

      Delete
  8. 4.32 pm memang betul-betul bodoh la.Bukan kah Khairudin dan Mathias Chang sengaja di hantar untuk buat lapuran kepada DOJ berkenaan 1mdb lalu kau orang gembira sakan.Dan bukan kah geng Pakatan terkinja-kinja kesukaan bila versi DOJ kedua diumumkan.Tiba-tiba hari ini kau bercakap"ada doj ke tidak,sekadar kuman seberang laut"...memang real munafik la kamu ni.Memang Allah dah bagi akai tapi kamu tak pikiaq-pikiaq.

    ReplyDelete
  9. Faktanya khairuddin dan mathias buat laporan ke beberapa negara atas tanggungjawab netizen khusus apabila undang2 di sini tiba² jadi amatur.

    Ramai sokong termaduk pembangkang.

    Polis luar negara tidak tangkap siasat dakwa orang yang buat laporan
    Mereka siasat atas aduan dan laporan

    Tidak membabibuta, ada bukti baru bertindak, itulah yang dibuat oleh DOJ,Singapura dan lain² negara.

    Perkara itu satu fakta dalam perjuangan pembangkang, satu dalam seribu agenda perjuangan.

    Kalaupun tiada DOJ perjuangan akan diterus dengan 999 lagi isu.

    Bahalol tolong faham dan hadam

    ReplyDelete
  10. Kekuatan KD adalah syok sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan kd sorang,kami pun tumpang syok..

      Parti bersih. Tiada hanyir rasuah..
      Pengerusi bersih..tuduh rasuah, habuk pun belum jumpa..

      Bangga pun ada juga, parti baru setahun jagung..yang parti 60 terkencing dalam seluar...tu baru Tun tanya.

      Parti 60 tahun tu bukan di sini, di afrika sana.
      Jangan sentap pula

      Delete
  11. Betul la tu kerja pembangkang memang cari kesalahan.Kalau tak dak doj,kalau tak dak 1mdb perkara-perkara lain pula yang dicari.Kan ada 999 lagi isu memang tak abis punya.Memang bahlol la kalau siapa tak faham ha ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang masuk buat apa oii bahalol
      Kikikiki

      Delete
  12. Banyak sangat perkataan bahlol di sini. Bererti blog ini adalah blog bahlol juga...

    ReplyDelete
  13. aku kurang jelas siapa yang sebenarnya risau. kalau dalam pru14 nanti pas akan kalah teruk hingga tak dapat kerusi maka ia berita baik dan amat bagus sekali. tapi dalam menulis begitu, nampak pulak kerisauan kd. kd nak pas memang ke pas kalah? kalau nak pas kalah sebab mesra dengan umno, biar ajelah rentak yang pas buat sekarang. mungkin juga sebenarnya kd sakit hati dengan strategi pas mesra dengan umno sebab macam ada bau2 bawang bahawa nanti paska pru pas akan join dengan umno duduk dalam bn. jadi kerajaanlah, begitu. itu yang merisaukan kd sebenarnya, bukan risau kononnya pas akan kalah....

    ReplyDelete
  14. Aku risau sebab PAS lain cakap lain buat..
    Lagipun aku tak nak le subahat dengan yang bermukah..
    Kikikiki

    ReplyDelete
  15. KD... Bln ni punya knp xmasuk lagi..

    ReplyDelete