Tuesday, September 19, 2017

AZMIN DIGESA BERHENTI CARI...

NO KATAK DI DUN SELANGOR...

Tak sangka, minggu lepas, seminggu kami sekampung gelak terguling guling di padang bola PKNS, dan lepas tu sambung lagi 3 hari, ketawa berdekah dekah kat lobby KLIA Perlepasan Antarabangsa..

Tahniah pada otai madtaib yang pandai mengayat, menggelecek lepas tu kencing kat muka depa, lepas kencing, terbang ke london sekeluarga... Aku rasa dia pun terkekekkekek sepanjang penerbangan..



8 comments:

  1. Aduih kd, tlg jgn sebut psl tu lgi, dah cramp perut ni tergelak...mmmuahahaha.

    Ckit ckup nnti ada plak yg dengki!

    ReplyDelete
  2. Baguslah kalau tak ada katak. Kalau ada, alamat kerajaan bawah pokok lagilah...

    ReplyDelete
  3. Kerajaan bawah pokok akan terbentuk sekiranya terdapat katak.

    ReplyDelete
  4. Kesian.. Strategi yg gagal dibaca.. Jeneral pakatun blm khadam ilmu perang.. Kikiki

    ReplyDelete
  5. Boleh Tempah Batu Nisan Untuk PPBM

    Rasanya liang lahad dan kain kafan sudah boleh disediakan. Batu nisan pun sudah boleh ditempah. Nama pada batu nisan tersebut adalah Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), 'anak kepada' DAP.

    Ini kerana PPBM yang diasaskan oleh Mahathir pada 9 September 2016 itu sudah nazak dihujung nyawa. Sudah setahun, 10 hari usia PPBM. Ibarat rumah kata pergi, kubur kata mari. Lebih pendek nyawanya berbanding Semangat 46 dulu.

    Jumlah ahli pun tidak berani diumumkan berapa ramai? Syed Saddiq kata hendak umum pada November 2016, sudah hendak sampai November 2017 sudah. Senarai ahli PPBM tidak berani pun Syed Saddiq umum. Macam mana hendak jadi menantu Azmin kalau takut begini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takot ler nehh.
      Kalok iya pum 344...
      COVER LER LINE SIKIT !! UMNO PAS mmg nmpk gigil pakinson dah tu

      Delete
    2. 344.
      Nampak gigil umnopas..jelas terang. Tapi takpa..kaca tak.pecah.
      Minggu ni saja umno buat pecah perut dah 5 kali. kah kah kah.
      Asyik Backfire rancang lalsana boleh, duit byk laksana mcm2..tp tak perasan lg ker..ketentuantetap MILIK ALLAH Backfire BIG TINE ,
      masih nak sanggah lawan.
      Suka ko laah.

      Delete